שמחה מוקדמת והנהלה חסרת אונים



מאוד הייתי מרוצה כשראיתי כמה אשקלונים נמצאים במערכים השונים של הפועל אשקלון, כל אחד בתפקידו ואז, יובל נעים פתח את הפה. לראש העיר, תומר גלאם הולכת להיות מודבקת עונה מזעזעת

 אפילו מילה אחת לא נכתבה עד עכשיו על הפועל אשקלון על ידי, למרות שהובסו על ידי באר שבע והפסידו לאשדוד במסגרת משחקי גביע הטוטו. ראיתי אפילו כמה שחקנים מהנוער שהועלו לבוגרים והאמנתי שיש מי שישמור עליהם שם, כדי שיובל נעים, מאמן הקבוצה לא ינפנף אותם חזרה לנוער או לכל הרוחות אם הם עברו את גיל הנוער. התבדתי בגדול, אחרי הניפוי של 3 שחקני הנוער שראיתי אותם במשחק נגד אשדוד והם לא היו מהגרועים, ההיפך.

אבל מה עושה נעים? כצפוי, מאשים את כולם חוץ מעצמו והתרוצים שלו מזכירים לי את שמעון צ'רנוחה אחרי הפסדים, שמצא סיבות שעוררו תהיות אם הוא היה במשחק בכלל. יובל נעים, אתה בטוח שראית את מה שאחרים ראו? או שאתה מביא שחקנים שלך ובינתיים אלוהים ישמור ממה שאתה מנסה לסדר כאן. מה זו הבלופיאדה שאתה מארגן כאן, שוב הבאת משהו דומה לאז'ובל ולשאר הנפילות מהעונה שעברה?. לוגסי לא שיחק? אז מה? מי זה בדיוק הטלאנט לוגסי, שאתה מתרץ כאילו יושבים באשקלון אנשים מטומטמים וחסרי הבנה בכדורגל. בוא אגיד לך משהו, אין לך מושג בכדורגל בכלל ולא יעזור אף אחד מהמלקקים לך, גם אם הוא "עיתונאי" וגם אם הוא חבר הנהלה. אתה עונה רביעית כאן וכאילו עדיין עם מנטליות של ליגה א' ואולי נמוך מכך.

700 אלף שקלים משלמים תושבי אשקלון ליובל נעים, לעונת משחקים אחת וכולם יודעים, וזה עצוב, שאשקלון שוב תהיה במאבקי התחתית ונעים לא יקח אחריות. התרוצים "אין לי סגל" לא יעמדו לו כי הוא בחר אותם לפי שיקול דעתו "המקצועי", אבל חברי ההנהלה שותקים כאילו דברי אלוהים חיים האיש הזה אומר, שטויות הוא מדבר זה בטוח. מביא שחקנים שרק הוא והסוכנים של אותם שחקנים יודעים על הצלחותיהם בקבוצות השונות, חלקם לעולם לא ראה את ליגת העל חוץ ממסך הטלויזיה וברור שלא שיחקו שם.

לעניין ההנהלה והחלטותיה המוזרות. שמעתי שלא תתנו לכתבת העיתון "כאן דרום", גייל מיכאל, לראיין יותר שחקנים כי היא כתבה כמה דברים שצריכים להכניס אתכם למקלט כדי שתשתקו. נכון, אתם חברים שלי, אבל בחייאת חברי הנהלה, לכלכתם לגמרי, גם כשכותבים עובדות אתם רוצים להתווכח עליהם שהם לא נכונות?. מבקר העירייה יושב בבניין העירייה לכו אליו ותסבירו לו, מה אתם רוצים מהכתבת? הנסיעה למחנה האימונים ומה שקרה שם צריכים הקמת ועדה שתבדוק בדיוק לאן הלכתם. לגיטימי וזו לא רכילות.

לנושא אחר אבל משהו שמראה על דרך הניהול, למה לקחת את, אופיר בן חיים, שבא מאיזור המרכז להיות מנהל אירוע במגרש ועוד לשלם לו על זה 3,000 שקלים למשחק, בשעה שיש באשקלון שניים שיכולים להיות מנהלי אירוע, הרצל עייני מנהל האיצטדיון והרצל סולימני, שעשה את העבודה הזו מספר שנים. אשקלונים דופקים את האשקלונים ועכשיו נראה מה אומר האיש שמחליט לתת להם כסף ציבורי כשגם שחקנים מקומיים כבר לא יהיו חוץ משניים ומנהל אירוע צריך להיות תושב מרכז הארץ.ראש העיר, תומר גלאם, זה התפקיד שלך או באמצעות עוזרך הרבים לדעת מה קורה בקבוצה, אחרת אתה משחרר כספים שהם כספי ציבור, ללא ידיעה מה קורה בכסף הזה. אשקלונים קונים אולי באשקלון אבל מעדיפים להביא שחקנים למשל שיש באשקלון מחוץ לאשקלון. למה?.

בכל השנים הפועל אשקלון מכרה כרטיסים ומנויים לאוהדים דרך מוקדים בעיר, אחד מהם היה בית הקפה של רוז'ה, ללא עמלות ולא גזרו עליהם קופונים. עכשיו החליטו שמכירת הכרטיסים תהיה דרך משרד "לאן" ורק הוא ימכור. למה?. ככה. אנחנו קובעים ואני עד עכשיו בטוח שלראש העיר יש מילה, נראה מה יקרה עכשיו. לאוהדים, אל תקנו במשרדי "לאן" תמיד יהיו לכם כרטיסים וגם מנויים בקופות.

לעניין הספונסר, איש העסקים, אלי אלעזרא, היה בשנים האחרונות הספונסר של הקבוצה ושילם בכל עונה 250,000 אלף שקלים, הפעם דורשים בהפועל אשקלון כחצי מיליון שקלים. זכיתם בגביע המדינה? למה לבקש בכלל כשאין לכם מישהו טוב ממנו וגם לא יהיה לכם. אלעזרא החליט לא להיות הספונסר של הקבוצה אחרי הדרישה שקיבל. זו כבר עבודה ממש לא עברית.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה