רק מאמן אשקלוני



החיפושים אחרי האיש שיחליף את יובל נעים, והשמות שמועלים, מעוררים גיחוך. אם אלה השמות אז עדיף מישהו מקומי. היום הגיע המאמן שקיבל את כל שכרו עד תום העונה, להפרד מהשחקנים

נפרד מהשחקנים

לשמוע את השמות של דגו, דורה ואחרים כמועמדים להחליף את נעים, מעוררים תהיות. יש אולי שני מאמנים שראויים ויכולים להציל את הקבוצה ולשניהם קוראים אלי כהן. 

אבל בתוך המערכת האשקלונית נמצאים מספר מאמנים שמקבילים לשמות שמונחים בתקשורת, הארצית בעיקר, ומסוגלים לאמן את הקבוצה המרוסקת עד סוף העונה. 

היום הגיע יובל נעים להפרד מהשחקנים במגרש האימונים. את האימון העבירו עמי ג׳רבי ויאיר אזולאי.

שלשום סירב יובל נעים להגיע למסיבת העיתונאים עד שההסכם בינו לבין הקבוצה לא נסגר. ההנהלה נכנעה והסכימה לשלם לו את כל שכרו עד סוף העונה רק שילך. ההערכות הם שנעים קיבל כ- 350 אלף שקלים. עדיף היה להשאיר אותו אלא אם כן הוא היה מתפטר מרצונו.

הקבוצה חייבת לחפש בעלים פרטיים לקבוצה שכן הכספים שהקבוצה הוציאה על החילופים של השחקנים ועל חוזיהם של יובל נעים ועוזרו אלי לוי מוערכים בכמיליון שקלים.ביקשנו את תגובת הקבוצה לסכומים ששולמו לנעים ולוי אולם הם אמרו ״בשל צנעת הפרט. אנו לא נוהגים לפרסם תוכן של הסכמים באמצעי התקשרות״.הנהלת הפועל אשקלון הגיעה להסכמה הדדית עם יובל נעים ואלי לוי. והצדדים נפרדו ללא כל טענה וברוח טובה״. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה