חיזוק משמעותי למחלקת הנוער בכדורגל



אחד הדמויות המזוהות עם שחקני נוער הוא שמואל חנין, שמונה היום כמנהל המקצועי של מחלקות הנוער. חנין נכנס במקומו של מוריס ג׳אנו

חנין, גלאם ומצליח

שמוליק חנין מונה לתפקיד המנהל המקצועי של מחלקות הנוער של הפועל אשקלון. חנין נחשב לאוטוריטה במחלקות הנוער בעולם הכדורגל לאחר שעברו תחתיו שחקני כדורגל מובילים בארץ, בהם ערן זהבי, בן סהר, תומר חמד ועוד. 

חנין, בוגר M.A בחינוך גופני ובעל תעודת מאמן פרו, נחשב לאוטוריטה במחלקות הנוער בעולם הכדורגל. בעברו, שימש כמנהל המקצועי של 'הפועל תל אביב' במשך ארבע שנים ובמהלך 12 השנים האחרונות תיפקד כמנהל המקצועי של מחלקת הנוער של 'מכבי חיפה'. שמוליק גידל דור של שחקני כדורגל בארץ ביניהם: ערן זהבי, בן סהר, תומר חמד, בירם כיאל, טאלב טווטחה, נטע לביא ועוד.

עם קבלת הבשורה על הבחירה בו, ציין שמוליק כי מדובר עבורו באתגר מקצועי להגיע למועדון הפועל עירוני אשקלון. "מטרתנו העיקרית להצמיח שחקני כדורגל עם ערכים חינוכיים וחברתיים מחד ואיכותיים מקצועית מאידך על מנת לשלבם בקבוצה הבוגרת בעתיד".

מראש עיריית אשקלון בפועל, תומר גלאם נמסר בתגובה:
"כשהסתיימה עונת הכדורגל, הבטחתי שנשקיע יותר במחלקת הנוער. אחרי שנים בהן כולם דיברו בסיסמאות וללא מעשים, אנחנו מוכיחים אחרת. החתמנו היום את שמוליק חנין להיות המנהל המקצועי של מחלקת הנוער בעונה הבאה. לשמוליק יש ניסיון רב במחלקות נוער במועדונים המובילים בארץ וראינו איזה נפלאות הוא עשה במועדון מכבי חיפה. הילדים שלנו הם החשובים ביותר והם ראויים לצוות המקצועי הטוב ביותר. אני מאחל לשמוליק המון בהצלחה ומבטיח שאנחנו נהיה כאן כדי לתת לו את הגיבוי הנדרש. להצמיח שחקני בית בתוך המועדון, זאת אחת מהמטרות שהצבתי לעצמי ואני מתכוון להעניק לילדינו את כל הכלים כדי שזה יקרה".

מנהלת החברה העירונית, רונית מצליח, אמרה  "חנין יחל את עבודתו באופן מידיי ומאחלים לו הצלחה רבה בתפקידו החדש".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה