יריד הדירות הגדול בדרום חוזר – הזדמנות לרכוש דירות החל מ880 אלף ₪



בסופ"ש הקרוב יתקיים יריד הדירות הגדול של אשקלון והסביבה, ויספק לכם את כל הסיבות למה לקנות דירה דווקא עכשיו, פריסת תשלומים, משכנתא חכמה ועוד ...והכל מרוכז במקום אחד למשך יומיים.

אנשים רבים מתלבטים האם כדאי לקנות דירה חדשה או להשכיר ? האם המחירים יעלו או יירדו? שוק הנדל"ן של 2018  לא הוזיל עלויות ולא יצר מגמה של שינוי מלבד קיפאון, אם זאת בשנים האחרונות עלו מחירי הדירות  בישראל בצורה משמעותית  וכרגע אין שום הבטחה שתהיה הורדת מחירים.

לא ידוע אם המחירים ימשיכו לעלות גם בעתיד, כיוון שלא ניתן לחזות את התנהגות המשק, יש סיכוי גדול שמגמה זו תימשך בעליה  ואז  זה יוכיח שרכישת דירה היא השקעה משתלמת, בנוסף   בתקופה נוכחית נוצרו תנאים נוחים יותר לרכישת דירה. הבשורה למעוניינים ברכישת דירה, היא שעדיין באזור הדרום ניתן למצוא דירות במחירים שפויים.

יריד הדירות בדרום

היריד אשר יתקיים בסופ"ש הקרוב (4.5-5.5) ירכז את כל הפרויקטים והקבלנים הגדולים של אזור הדרום, זוהי הזדמנות בה תוכלו להגיע ולקבל את כל הטיפים, איך לקנות דירה  ללא טעויות. ביריד יוצגו  כל הפרויקטים באזור אשקלון והסביבה. אזור המציע היום מגוון רחב של דירות לצד תרבות, חינוך ותעסוקה.

ביריד יוצגו דירות אשר יאפשרו לזוגות לרכוש דירה חדשה בסטנדרטים גבוהים אצל הקבלנים הגדולים ביותר במשק הישראלי.

יריד הדירות בדרום

אודליה דדון מפיקת היריד  מסבירה מדוע מומלץ לקנות  דירה דווקא עכשיו

"יש ביקוש מאוד גדול באזור הדרום ליריד דירות ,וזו הסיבה שאנחנו שוב מקיימים אותה באשקלון,  היריד מקבץ את  כל הקבלנים במקום אחד, במקום לקוטט רגליים ממשרד למשרד, תוכלו לפגוש במקום אחד, פרויקטים מובילים מכל הסביבה. מדובר בפרויקטים אשר מציעים לבאי היריד לרכוש דירה במחירים שפויים, ביריד תוכלו לרכוש דירה  החל מ880 אלף ₪  זוהי דירת 3 חדרים  80 מ"ר+ חניה+ מחסן "

"לרכישה היום יש המון יתרונות, הקבלנים מציעים הסדרי תשלום נוחים, משכנתא  רק בכניסה לדירה, שבעצם נותן לזוגות הצעירים טווח לגייס עוד כסף, ובכך להגדיל את ההון העצמי במשך השנתיים של הבניה".

"הנהירה לערים כמו אשקלון, נתיבות קריית גת היא נהירה חיובית, הזוגות הצעירים שבוחרים לרכוש דירה בשכונות החדשות, מבינים שהם רוכשים גם איכות חיים סביבתית.

לדוגמא שכונת אגמים  כוללת ארבע יציאות לשכונה,  פארקים, ענקים,  גני ילדים, בתי ספר, קרוב למתחם הקניות החדש שנבנה ביציאה מהעיר, ופרויקטים שמתחילים החל מ1,220,000 ₪ ".

 

במסגרת היריד ייהנו הרוכשים מייעוץ משכנתא מקצועי ממובילי הכלכלנים בישראל שי פרלמן, בנוסף תהיה עמדה של בנק טפחות  אשר יסבירו מה האפשרויות למכירת משכנתא.

הרוכשים יקבלו הזדמנות  למחירים ותנאי מימון ייחודים, וישתתפו בהגרלות נושאות פרסים כגון :חשמל חכם לבית כולל מערכת מרכזית ו-4 נקודות שליטה לבחירה, מתנת ד.פ חשמל. "חברת Teka " המובילה היום בתחום מוצרי החשמל תגריל שואב רובוט -רטוב - יבש 3 ב - 1, ותנור מסדרת היוקרה של חברת teka . 

בנוסף חברת פריגת נותנת חסות  היריד תפנק את הבאים  במגוון טעמים של מיצי הקיץ .

האירוע התקיים באולמי לורד גארדן באשקלון  בשישי בשעה 9:00-13:00 ובמוצ"ש 21:00-23:00 (מתחם פאור סנטר. ) חניה חופשית במקום.

להרשמה לחצו כאן

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה