איציק חביב מסביר - איך להשקיע בנדל"ן



השקעה בנדל"ן היא לא דבר פשוט. אומנם ישנם לא מעט ישראלים שמתעסקים בכך ולא מעט אשר מנסים לחפש דרכים ייחודיות ומקוריות כיצד להשתלב בתחום, מתוך כוונה לייצר לעצמם מקור הכנסה נוסף ולעיתים גם בלעדי, אך לא כל אחד בהכרח יודע כיצד לעשות זאת. לשמחתנו, ישנם גורמים מסוימים שיש להם את היכולות והידע לעזור ולספק כלים להשקעה נכונה.

קרדיט לתמונות FREEPIK

השקעה בנדל"ן דורשת הרבה מאוד זמן, סבלנות וכמובן סכום כסף מספק ורלוונטי בשביל שיהיה להשקיע בנכס כזה או אחר, בשביל שבסופו של דבר יהיה אפשר להרוויח ממנו. ההשקעה יכולה להיות בנכס קיים או חדש, דרך תהליכים של התחדשות עירונית או תהליכים אחרים. החוכמה היא לדעת איך ואיפה להשקיע את הכסף, בשביל להרוויח.

אחד האנשים שמתמחים בתחום זה הוא איציק חביב. איציק הוא מומחה בכל מה שקשור לנושא של השקעות בנדל"ן ובפרט בכל מה שקשור לתחום של התחדשות עירונית. הוא מכיר את הנושא היטב, מבין איך בדיוק התחדשות עירונית יכולה לשפר את הסביבה וכמובן לעזור לגורמים פרטיים ואחרים להשקיע בצורה חכמה את המשאבים שעומדים לרשותם, לאורך זמן.

איך משקיעים בנדל"ן בצורה חכמה

איציק חביב, כמו מומחים אחרים בתחום הנדל"ן ידעו להסביר לנו שהשקעות בתחום זה, יכולות לבוא לידי ביטוי אך ורק אם עושים סקר שוק מקדים, בוחנים היטב את הסביבה בה רוצים להשקיע וכמובן בוחנים את ההשקעות והיכולות שעומדים לרשותנו.

מעבר לכך, צריך לבחון כיצד ההשקעה יכולה לשרת אותנו לאורך זמן. כלומר, איך סכום כסף שאנחנו בוחרים להשקיע בנכס מסוים יכולה לייצר לנו תשואה. לשם כך, אנחנו צריכים לזהות מגמות וללמוד את הנושא של השקעות בנדל"ן בכלל ובפרט נושא של השקעות באזור מסוים, בשביל לראות האם באמת הן יכולות לייצר לנו רווח.

איך איציק חביב יכול לעזור לנו?

איציק חביב, כאמור, הוא מומחה בתחום של השקעות בנדל"ן בכלל והתחדשות עירונית בפרט. הוא ידע לספק לנו מידע רלוונטי על אזורים שונים בהם משתלם להשקיע, הוא ידע להסביר לנו על מה להסתכל, מה לבחון, ואיך לקרוא את הנתונים בשביל לזהות מאפיינים מתאימים להשקעה.

בסופו של דבר, התהליך נועד לספק לנו את הכלים המתאימים ואת הייעוץ הנדרש בשביל שנוכל להשקיע נכון את הכסף שלנו, מתוך הבנה שלאורך זמן, אנחנו נוכל לעבור מהשקעה לרווח, וזה יכול להוות עבורנו מקור הכנסה ייחודי.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה