בחירת ארונות לבית ולחדרי השינה – נקודות שכדאי לקחת בחשבון



ארונות הם מפריטי הריהוט הגדולים, המרכזיים והחשובים ביותר בחדרים רבים בבית, בפרט בחדרי שינה וחדרי ילדים. ארון עדיף לקנות פעם אחת ולעשות זאת כמו שצריך, על מנת שיתאים במקום אליו הוא מיועד, ישמש אותנו בצורה נוחה ויעילה ויחזיק מעמד למשך עשרות שנים קדימה, כך שלא נצטרך לבזבז אנרגיה וכסף על החלפתו בתוך שנים ספורות. להלן כמה נקודות מרכזיות וחשובות שכדאי לקחת בחשבון בעת בחירת ארונות לבית, על מנת לעשות את הבחירה הנכונה והאולטימטיבית מבחינתכם.

קרדיט לתמונות: האוס אין

השקעה בארונות מחומרי גלם איכותיים – פריטי ריהוט גדולים ומרכזיים כמו ארונות כדאי כאמור לקנות פעם אחת, ולהשקיע בכאלו שיחזיקו מעמד עשרות שנים קדימה. על מנת להבטיח זאת כדאי לקנות ארונות מחומרי גלם איכותיים ועמידים, גם אם הם יהיו יקרים יותר מהאלטרנטיבות. בפרט, בכל הנוגע לארונות בגדים, למשל, ארון מעץ מלא יכול להוות בחירה טובה ונבונה, בניגוד לארונות מחומרי גלם זולים ורעועים יותר. כשחושבים על זה, בקנייה של פריט גדול שכזה גם אם הדגם שעשוי עץ מלא הוא יקר יותר, בטווח הארוך מדובר דווקא בחיסכון – מספיק שניאלץ להחליף פעם אחת ארון זול יותר אותו נקנה עכשיו במחיר נמוך יחסית, על מנת שרכישתו כבר לא תהיה משתלמת. ארונות מעץ מלא מחזיקים מעמד עשרות שנים ושומרים בצורה מושלמת על צורתם ועל המראה הכללי שלהם. (לינק לקטלוג ארונות מעץ מלא וחומרים אחרים).

סוג הפתיחה של הארון – נקודה חשובה בבחירת ארון לה מרבית האנשים אינם נותנים את הדעת היא סוג הפתיחה – האופן בו נפתחות דלתות הארון. בהקשר זה כדאי לשקול בחיוב את האפשרות של ארונות הזזה, אשר הפכו פופולאריים ביותר בעולם הריהוט בעשורים האחרונים, ומסיבות מצוינות. ארונות הזזה הם ארונות אשר דלתותיהם נפתחות בהחלקה לצדדים (לדוגמא), במקום החוצה, כמו בארונות "רגילים". עצם הפתיחה לצדדים לא רק נוחה ואלגנטית יותר, אלא גם הופכת את הארון לשימושי ונוח הרבה יותר מבחינת מיקומו בחדר והמקום שהוא תופס. ארון בעל פתיחה רגילה מצריך מאיתנו לשריין גם את המטר או שניים שמקדימה לו, על מנת שנוכל לפתוח את הדלתות בחופשיות. במקרה של ארונות הזזה, אין צורך לשמור על המרחב הזה פנוי לחלוטין, מפני שהדלתות נפתחות בהחלקה לצדדים ואינן מצריכות כל מקום נוסף. במיוחד בחדרים קטנים וצפופים (אך גם בכלל בכל חדר, בזכות האלגנטיות של צורת פתיחה זו), מדובר ביתרון משמעותי ביותר שכדאי להכיר.קרדיט לתמונות: האוס אין

צורות אחסון מסוגים שונים – במיוחד בבחירה של ארון בגדים חשוב לשים דגש על כך שהארון שבוחרים יתאפיין בכמה סוגים שונים של צורות אחסון. כלומר – מדפים בגדלים שונים, מגירות צדדיות או תחתונות, מקום לתלייה ו/או חלל גדול ופתוח יחסית לאחסון חפצים גדולים. כך נוכל להבטיח כי נשתמש בארון ביתר יעילות ונוכל לאחסן בו מגוון רחב ועשיר של חפצים מסוגים שונים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה