היום כבר כולם יודעים: דירות למכירה באשקלון משתלמות יותר ממקבילותיהן במרכז



"פעם חשבתי שכל משאת חיי היא תל אביב; לעבוד בתל אביב, לנשום את תל אביב ואיך לא? לגור בתל אביב!" דבריה של מיכל , 39 מנתניה – דיירת יחסית טרייה ומאושרת אשר רכשה לפני כשנה דירה באחד מפרויקטי-הדיור בדרום הארץ. מיכל מודה כי כשהייתה צעירה יותר – שלא לומר ילדה, חלמה על דירה מפוארת ולמעשה אף חלמה לגור במגדל.

קרדיט תמונה FREEPIK

כמו מיכל, הבינו רבים אחרים כי כובד המשקל הזה של לרצות לגור במרכז; לרצות לקנות בית בגבעתיים או רמת גן עם כל האתגרים הכרוכים בזה – פשוט לא שווה את המאמץ. אולי זה מכיוון שדירות במרכז פשוט עולות יותר (כי איך אומרים? כשמדובר בנדל"ן למכירה זה הכל 'לוקיישן, לוקיישן לוקיישן'), אולי מכיוון שלעיתים קרובות תשלומי-המשכנתא פשוט יהיו כבדים מידי , ייתכן כי עלות גני-הילדים אף היא משחקת תפקיד , ובגדול – ניתן לומר בזהירות הנחוצה כי זוגות רבים כמו גם משקיעים רבים החלו בשנים האחרונות לפתוח יותר עיניים על דירות חדשות למכירה אשר ממוקמות בצפון או בדרום היפים שלנו.

"היו לי הרבה חלומות" – היא מספרת – "אבל מה שקלטתי תוך-כדי שהחיים ככה התחילו לנוע קדימה , זה שאני מוכרחה לעשות סדר רציני ברשימת היעדים שהצבתי לעצמי ולגור במגדל אמנם היה חלום שחשבתי כי אגשים באמצע שנות ה-30 לחיי , אך כאשר הבנתי שביכולתי להשיג איכות חיים לא מתפשרת, בקומה גבוהה, כאשר הנכס המדובר הוא לא פחות ממיני-פנטהאוז – התחלתי לדבר אחרת וגם הצלחתי לרצות את בעלי תוך שאנחנו נשארים בגבולות הגזרה הפיננסיים שהצבנו עבורנו" מסכמת מיכל.

אז למה בעצם דירות למכירה באשקלון?

לעיר אשקלון רצועת חוף משכרת-חושים של למעלה מ-11 קילומטרים , העיר עצמה היא כזו אשר לא באמת מסיימת להתפתח; מידי שנה מתווספים עוד מוסדות לימוד , עוד גינות ירוקות ועוד חיי חברה וקהילה. וכאשר מעלים על הלשון את המשפט דירות חדשות למכירה באשקלון , הרי שבאותה נשימה יש לזכור את הבריזה שאינה נגמרת, את שעות בין הערביים ושמש-השקיעה המלטפת שהן מביאות איתן; את כל החוויות העתידיות שעוד תחוו לאחר שלראיה שקלתם לחיוב דירות למכירה באשקלון וסיימתם עם נכס משלכם בעיר היפה הזו.

זה נכון שגם באזור הצפון תוכלו לאתר דירות מדהימות למכירה, יחד עם זאת חשוב לזכור כי דירות למכירה באשקלון אף מביאות עימן קרבה יחסית למרכז הארץ. כן, תל אביב נמצאת במרחק של 50 דקות של נסיעת רכבת נעימה מאשקלון, ובגדול, באשקלון תמצאו מרכזי מסחר כמו גם קרבה יחסית לערים מרכזיות כמו גם למרכזי סחר נוספים בדרום הארץ ובשפלה.

דירות למכירה באשקלון – זה בטוח?

לשאלה זו כמה רמות; ראשית, אם בסיסה של השאלה נטוע בנושא הפיננסי ו- הרי שישנן מספר המלצות אשר תקפות בכל זמן, ללא קשר לזמן והמקום בו נרכשת דירה זו או אחרת, ואם בנושא הביטחוני עסקינן, הרי שככל ומדובר בדירות למכירה באשקלון - אם לפני שנים מספר עדיין חווינו או שמענו משפטים כמו 'אוי, אשקלון זה לא טוב. .יורים עליהם טילים שם' , הרי שגם נקודה זו (לפחות ברובה) טופלה וקיבלה מענה ברמה המדינית עם כניסתן לפעולה של סוללות "כיפת ברזל" המצויות באזור – עניין אשר החזיר הרבה שפיות לאזור , והותיר אותנו ליהנות מהשלווה, חוף הים הפסטורלי

לסיכום, ניתן לומר בפה מלא כי העתיד שלכם ברמה של נכס בר השגה, עם נגישות לחינוך, מסחר , ניידות ואיכות חיים מעולם לא נראה טוב ופסטורלי יותר.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה