הקמת גינות על ידי מומחים לגינון וביצוע גנים



בכדי להקים ולעצב גינה חדשה, יש לעשות בדיקות וחשיבה מעמיקה לפני שמתחילים לעבוד. הקמת גינות מקצועית היא עבודה הדורשת ידע מקצועי רב תחומי, הן בנוגע לגינון והן בנוגע לאדריכלות נוף. החלל שמחוץ לבית דורש תכנון אחר לחלוטין מאשר העיצוב של הפנים, מה שאומר שבחלק החיצוני הכללים אחרים לגמרי וצריך לקחת זאת בחשבון. שילוב של צמחיה, דשא, פריטי נוי ורהיטים הוא זה שיהפוך את הגינה שלכם למעוצבת ונעימה לשהייה

עיצוב גינה

הקמת גינות צריכה להיעשות רק על ידי מקצוענים

אין מדובר ברכישת רהיט כזה או אחר לסלון – הקמת גינות היא פרויקט מורכב, אשר חייב להיעשות לפי תכנית מסודרת ורב שלבית. אנשים המתמחים בעבודה של הקמה של גינות יידעו לתת מענה לכל הצרכים שלכם ולהביא לידי ביטוי את החלומות העיצוביים שלכם בקשר לגינה, למשל:

  1. שתילת צמחיה מתאימה ותכנון מערכת ההשקיה שלה.
  2. בריכות נוי ואפקטים של מים בגינה.
  3. שילוב רצפת עץ והתקנה של פריטי עץ.
  4. תכנון ניקוזים מדויקים.

כל אלו ואחרים מהווים רק חלק מן העבודות שניתן לבצע בגינות מעוצבות. כמובן שבשביל להקים גינה צריך לבצע חשיבה באשר ליכולת של השטח הפנוי להכיל את כל הרעיונות, תוך סינון של הדברים שאינם יכולים להיבנות. התקציב של בעלי הבית, שיכול להיות מוקדש לצורך העניין, מהווה גם הוא חלק נכבד מתוך התכנון, כאשר אפשר לעשות תיעדוף של העיצובים המועדפים ולהשאיר את החלקים הפחות חשובים, לשלב בהמשך שבו יתווסף כסף לתקציב.

מדוע יש להתחשב בעונות השנה בעת תכנון הגינה?

שמש חזקה וישירה, ממש כמו גשמים ורוחות עזות, יכולים להשפיע רבות על מצב הצמחייה בגינה וגם על הריהוט וחפצי הנוי. חשוב להבין כי כאשר לא מקפידים על חומרי גלם איכותיים וכמו כן על הגנה מספקת וכיסויים נכונים, הבלאי של מקומות מסוימים בגינה עלול להתרחש מהר מאוד. בחשיבה על הקמת גינות צריך לקחת בחשבון גם את השימור של הגינה במצב מיטבי, משמע להוסיף מקומות הצללה, לשתול צמחיה במקומות הכי פחות מועדים לפורענות ולדאוג לתחזוקה אופטימלית ומקצועית בעצה של מומחים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה