כיצד תוכלו לתרום לאיכות הסביבה וגם לכיס שלכם?



נהיגה ברכב או באופנוע היא נהיגה שגם מזהמת את האוויר וגם עולה לכם לא מעט כסף מדי חודש.

אורבניקו

אופניים חשמליות - אחת ההוצאות הגבוהות עבור משק בית אלו הן הוצאות הרכב שכוללות אחזקת רכב ותשלום חודשי על החזר ההלוואה לרכישת הרכב. זה נע בין 1,000-2,000 ₪ מדי חודש, כאשר אתם יכולים בקלות לחסוך את הכסף הזה או חלק לא מבוטל ממנו אם תעברו אפילו בחלק מהזמן לרכב על אופניים חשמליים או על קורקינט חשמלי. אתם לא חייבים למכור את הרכב או להפסיק לחלוטין להשתמש בו אבל אתם יכולים להיות חכמים ומחושבים יותר ולהזיז את הרכב רק כשבאמת צריך.

תרומה לאיכות הסביבה

כשאנחנו נוסעים ברכב אנחנו למעשה פוגעים בסביבה ובאוויר משום שנפלטים חומרים מזהמים כתוצאה מפעולת השריפה של הדלק להנעת הרכב. אבל כאשר אנחנו רוכבים על אופניים חשמליים או על קורקינט חשמלי אנחנו בכלל לא מזהמים את הסביבה. כל שנדרש זה להטעין את סוללת הקורקינט או האופניים בחשמל עם עלויות חשמל זניחות. לא רק שאנחנו תורמים בכך לאוויר נקי יותר אלא שאנחנו גם משפרים יכולות שונות כמו מוטוריקה וחיזוק השרירים. שימו לב שגם באופניים חשמליים אנחנו נדרשים ליכולות פיזיות שונות.

כאשר מדובר על קורקינט חשמלי אנחנו גם נדרשים ליכולות מוטוריות שונות ולכן זה לא רק בריא לסביבה אלא גם לגוף.

חסכון כספי

קשה להתעלם מהחיסכון הכספי עבור מי שרוכב על אופניים חשמליים או על קורקינט חשמלי. קורקינט חשמלי מחליף פעמים רבות מונית או אוטובוס עירוני ואופניים חשמליים מחליפים בחלק גדול מהמקרים נסיעה ברכב המשפחתי ותשלום בחניונים.

גם אם תעברו לאופניים חשמליים או לקורקינט חשמלי רק בחלק מהנסיעות שלכם אתם צפויים בממוצע חודשי לחסוך לפחות כמה מאות שקלים. אנחנו לא לוקחים כאן בחשבון את עלות הרכישה של האופניים או של הקורקינט משום שעלות הרכישה של רכב וההוצאות הנלוות כמו טסט או טיפול הן גבוהות פי כמה וכמה ולכן עלות רכישת אופניים חשמליים או קורקינט חשמלי בטלות בשישים.

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה