למה סרטון הדמיה תלת מימדי הוא חובה לכל סטארטאפ?



רוצים להציג את המוצר והעסק שלכם בצורה הטובה ביותר? בדרך שבה תראו הכי מקצועיים? סרטון הדמיה היא הדרך בשבילכם!

יחצ

כיום בעולם שבו בכל יום קמה לה חברת סטארט אפ חדשה שמתחרה על מקום או משקיעים בשוק - כל צעד הוא קריטי, הכל חשוב, ואין מקום לטעויות. לכן, על חברות הסטארט אפ שקמות מוטלת המון אחריות ועליהם למצוא בסופו של יום את הדרך לבלוט, ולהיות הכי מקצועיות גם אם לעיתים אין די משאבים לכך. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות סרטון הדמיה שיענה לכם על כל הצרכים להם תזדקקו ויוצאי אותכם מקצועיים מבלי להוציא יותר מידי ומבלי לצאת מהמשרד.

סרטון הדמיה מה זה אומר?

אז מה זה סרטון הדמיה בכלל? סרטון הדמייה בדיוק כמו שהוא נשמע זהו סרטון שנועד להדגים מוצר, פעילות או רעיון בדרך ויזואלית, באופן קצר אפקטיבי ואמין עד כדי כך שלעיתים יראה אמיתי לחלוטין. סרטון הדמייה זוהי הדרך הטובה ביותר כיום להכניס מוצר אל תוך העולם הדיגיטלי- ולהציג אותו בצורה המשקפת ביותר. לא משנה מאיזה תחום אתם מגיעים אם זהו עסק יצרני, חקלאות, רפואה או כל תחום אחר סרטון הדמייה יעשה עבורכם את העבודה בצורה הטובה ביותר. 

סרטון הדמיה למי מתאים?

לכבוד הכתבה שאלנו את סטודיו לאנימציה - אנימייד את השאלה הזאת בדיוק, למי מתאים סרטון הדמיה? התשובה היתה מיידית: "במציאות שבה אנו חיים אנו מאמינים שסרטון הדמיה מתאים באמת לכולם והוא יכול לעשות פלאים לכל חברה ולכל עסק, כל אחד שמחזיק במוצר או רעיון שהוא מעוניין להעביר הלאה לעולם ונסביר. סרטון הדמיה עוזר להעביר כל רעיון בצורה הכי טובה שניתן, בקלות, במהירות, ולא דורש להוציא המון כסף כמו יצירת אב טיפוס של מוצר או אפילו את המוצר עצמו עלולים לעלות."

אך אם בכל זאת ננסה להתמקד למי השימוש בסרטון הדמייה עשוי להועיל, מי שיעמדו בראש הרשימה של אנימייד יהיו: יזמים - המעוניינים להציג את הרעיון שלהם למשקיעים השונים, סטארטאפיסטים - המעוניינים להציג את הרעיון או המוצר כדי להגדיל את היקף המכירות ולהגדיל את היקף הפנייה ללקוחות פוטנציאלים, ומפעלים יצרנים- אשר רוצים להציג את השימוש במוצר במקומות בהם לא ניתן לצלם.

למה לך כדאי להפיק סרטון הדמיה תלת מימדי לעסק שלך?

ישנם סיבות ויתרונות רבים למה מומלץ כיום לכל עסק וחברת סטארט אפ בפרט להוציא לעצמו ולמוצר שלו סרטון הדמייה. אך אנו נתמקד ב4 סיבות עיקריות שנראות לנו הכי חשובות.

דיוק

בבואכם להציג את המוצר שלכם בפני משקיעים או לקוחות פוטנציאלים תרצו לעשות זאת באופן המדויק ביותר, עם התמקדות בכל הפרטים והמידע הרלוונטים אך בלי לתת הרגשה של יותר מידי מידע שלא ניתן לעקוב אחריו, ולכן הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות סרטון הדמיה שיוכל לאפשר לכם להתקרב ולהתמקד בכל פרט חשוב מכל זווית שתרצו בצורה פשוטה ברורה וקלילה מבלי להסתבך עם הסברים מיותרים.

תשומת לב

במציאות של היום שכל עסק מנסה לתפוס את תשומת הלב של הלקוחות שלו, המסרים צריכים להיות ברורים ומהירים והדרך להעביר אותם צריכה להיות מגרה כדי שתצליח ללכוד את הקשב של הקהל. סרטון הדמיה מאפשר לעשות את זה על ידי שילוב של העברת החוויה עצמה של המוצר אל הלקוח ולא על ידי העברת אינפורמציה בלבד.

מקצועיות

כאשר אתם מציגים סרטון הדמיה באיכות טובה, אתם מעניקים למשקיעים וללקוחות שלכם את הרושם שיש על מי לסמוך, ושאתם רציניים, מקצועיים ושחשבתם על כל הפרטים הקטנים. רושם אותו תרצו לשמר על מנת לבנות בסיס לקוחות חזק.

חסכוני

יצירת סרטון הדמייה היא דרך נהדרת לחסוך כסף, עשייה של סרטון הדמיה יכולה לחסוך לכם הוצאות רבות וזמן יקר יותר מכל צורת שיווק או פרסום אחרת אשר קיימת ומסייעת גם לחסוך כסף על הכנת אב טיפוס במקרים בהם עוד לא גויסו משקיעים לעסק שלכם.

מילים אחרונות

במידה והחלטתם שזה הדבר בשביל הנכון בשביל הסטארט אפ שלכם, אל תמהרו להחליט, תרימו טלפונים לחברות השונות, תשמעו מי מדבר איתכם, איזה רושם הוא משאיר עליכם, תבדקו מחירים ומה כלול במחיר ובעיקר תסתכלו על סרטוני הדמיה שהם כבר עשו. נפרגן גם סטודיו אנימייד שענו לנו על השאלות, הם בעלי ניסיון רב בתחום וישמח לתת לכם את שירותיהם האדיבים ולענות על שאלות, יש להם גם בלוג מעניין בוא תוכלו לקבל רעיונות ועזרה שימקדו את הרצונות שלכם ויבואו אותכם להחלטה הנכונה. שיהיה בהצלחה!

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה