לעמותת משאלות יש חזון מיוחד: הגשמת חלומות לילדים חולים



בזמני מחלה קשים לפעמים קשה לשמור על מצב רוח טוב ועל תקווה לעתיד, בייחוד כאשר מדובר בילד חולה. אחת מהעמותות הפועלת זה כמה שנים כדי להעלות חיוך על פניהם של הילדים החולים היא עמותת משאלות, שמטרתה לעזור לשפר את המורל ואת המצב הנפשי של אנשים חולים – ילדים ומבוגרים יחד

קרדיט לתמונות FREEPIK

הכירו את עמותת משאלות ואת פועלה המדהים

עמותת משאלות הוקמה בשנת 2015 והחזון שלה הוא לעזור לילדים, לבני נוער וגם למבוגרים החולים במחלות המשפיעות באופן ניכר על אורח החיים שלהם, וגם לספק עזרה כספית ונפשית לאנשים בעלי צרכים מיוחדים ולמשפחותיהם. העזרה של עמותת משאלות מתבטאת באמצעות הגשמת משאלה לכל אחד בהתאם לבקשתו – יום כיף בארץ, פגישה עם מפורסם שהם אוהבים, השתתפות בפעילות ספורט כיפית וכל משאלה שיש לילדים ולמבוגרים בעלי צרכים מיוחדים, או כאלו המתמודדים עם מצב רפואי לא קל שלעיתים מתבטא גם בביקורים תכופים בבית החולים ואף באשפוזים.

תחומי הפעילות של עמותת משאלות

פרט להגשמת החלומות, העמותה פועלת בכמה מישורים לרווחת החולים ומשפחותיהם:

  • חלוקת סלי מזון – מתנדבי העמותה אוספים מזון בתקופת החגים כדי לספק סל מזון עשיר למשפחות במצוקה. כמו כן, העמותה עוזרת לעיתים קרובות לניצולי שואה ומספקת להם מזון לארוחות חמות ומזינות, וכל מי שצריך עזרה – הן במזון והן בתלושי מזון – יקבל בדיוק את מה שהוא צריך.
  • ימי כיף ונופש הבראה – עמותת משאלות מספקת לחולים ולמשפחותיהם את האפשרות לחוות חופשה נעימה ומרגיעה במחנה ההבראה שלה. אל המחנה מוזמנים החולים ומשפחותיהם, והם נהנים מפעילויות כיפיות, סיפוק הצרכים שלהם מסביב לשעון וכל מה שהם צריכים כדי לשבור את השגרה, לצאת מהאווירה המדכאת של בית החולים ולהחזיר לעצמם את תחושת הרגיעה והשמחה. כמו כן, העמותה מגשימה משאלות הקשורות לחופשה ומספקת לחולים ולמשפחה שלהם חופשה מפנקת במגוון המלונות הפופולריים בארץ.
  • תרומה למחקרים ומימון טיפולים – העמותה פועלת למימון חלקי או מלא של טיפולים שהחולים או בעלי הצרכים המיוחדים צריכים, ומשקיעה בעצמה בפיתוח המחקר בארץ כדי להצליח לשפר את הפתרונות הקיימים למצבים הקשים שבהם נמצאים החולים ואף למצוא פתרונות חדשים שיקלו את מצבם.

עמותת משאלות תורמת לחוסן הנפשי של החולים בעזרת יצירת חוויות חיוביות

המטרה של עמותת משאלות היא לשפר את מצבם המנטלי של החולים או של האנשים בעלי הצרכים המיוחדים ושל משפחותיהם, והינה כמה דוגמאות למשאלות שהוגשמו שיחממו לכם את הלב:

  • שרה חגגה בת מצווה – שרה היא ילדה מקסימה הסובלת מסינדרום הגורם לעיכוב התפתחותי, שרצתה לחוות בת מצווה מפוארת וחגיגית. העמותה דאגה לקשט אולם שלם בצבע האהוב עליה, להכין לה מגש פירות טעים ומקסים ולדאוג שתהיה מסיבת יום הולדת כיפית שהיא לא תשכח לעולם.
  • נחמן ואודיה מגשימים משאלה – נחמן הוא צעיר בעל פיגור בינוני מורכב ואודיה היא צעירה המאובחנת באוטיזם. שני החברים הטובים האלו נהנו מביקור באקווריום באילת, ובסוף הביקור הם גם קיבלו במתנה אופניים המותאמים למצב הגופני שלהם.

בואו להשתתף בעשייה של עמותת משאלות

גם אתם יכולים לתרום את חלקכם בעשייה המדהימה – עמותת משאלות עוזרת לחולים קשים בכל הארץ, ובאפשרותכם להצטרף למערך ההתנדבות של העמותה ולעזור לה להמשיך ולהגשים משאלות לילדים ולמבוגרים חולים. בין אם אתם משתתפים בחלוקת המזון, עוזרים להפגיש את החולים עם המפורסמים האהובים עליהם, מלווים את המשפחות לנופש או אפילו נותנים תרומה כספית לעמותה – כל עזרה היא מבורכת, ובזכותכם עוד ילדים חולים ומשפחותיהם יוכלו להחזיר את החיוך לפנים ואת התקווה להמשך הדרך.

סיכום

מאז שנת 2015 עמותת משאלות פועלת רבות למען רווחתם של ילדים ומבוגרים החולים במחלות קשות, שבגללן הם מבלים זמן רב בבית החולים ולא מצליחים לחיות חיים נורמטיביים. העמותה מגשימה לכל ילד ומבוגר משאלה כמו פגישה עם מפורסם, טיול בטבע או עזרה להתפתחות במקצוע, ומספקת למשפחות תמיכה נפשית וכלכלית במידת הצורך.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה