לשדה התעופה עם מוניות הדר לוד בע“מ (היזהרו מחיקויים!)



השם מוניות הדר לוד בע“מ הוא כבר מזמן שם המוכר לכולם. וזה לא במקרה, זוהי חברת המוניות הוותיקה ביותר במדינת ישראל. זוהי החברה שתמיד הייתה פה, מאז קום המדינה. החברה הוקמה בשנת 1948, ומאז ועד היום היא משרתת את תושבי ישראל במסירות רבה.

קרדיט לתמונות FREEPIK

להזמנת מונית 03-9711103
זמינות 24 שעות ביממה
לאתר הרשמי של מוניות הדר לוד בע"מ המקורי:
https://www.hadartaxi.com

הרבה השתנה מ 1948 עד היום, וגם החברה השתנתה מאוד. כיום מדובר בחברה גדולה יותר, עם צי רכבים חדש המספק נוחות לכל אלו המבקשים להגיע לשדה התעופה. החברה מספקת שירותי הסעות מרחובות לשדה, וגם אוספת אתכם בחזרה עם מונית מהשדה לרחובות. ולא רק רחובות, מדובר על שירות שתמיד יאסוף אתכם מכל יישוב ויביא אתכם אל שדה התעופה ובחזרה.

השם של תחנת מוניות הדר לוד בע“מ הולך לפניה, בכל זאת מדובר במוניטין שנבנה במשך למעלה משבעים שנה. אך בשנים האחרונות, מפעילי הסעות רבים החליטו לנסות לרכב על ההצלחה והמוניטין של חברת מוניות הדר לוד בע“מ. הם הבינו שהציבור מזהה את השם הדר עם איכות, מצוינות ושירות מעולה, ולכן בחרו בשמות מטעים.

מוניות הדר לוד בע“מ מקפידה מאוד על טיב השירות, אך עליכם להיות זהירים ולשים לב כי אתם מזמינים את שירות המוניות המקורי - היזהרו ממתחזים.

מוניות הדר לוד בע“מ אוספים אתכם מרחובות לשדה התעופה

מחפשים מוניות מרחובות לשדה התעופה בן גוריון? אל תחשבו פעמיים, רק בדקו פעמיים - וודאו שאתם מזמינים מתחנת מוניות הדר לוד בע“מ, ולא מהמתחזים. הטלפון שלנו הוא 03-971-1103, אנו מציעים שירות 24 שעות ביממה ומחירים מוסכמים ומשתלמים.

במהלך שמונה העשורים בהם אנו פועלים, ליווינו עשרות ישראלים אשר יצאו לחו“ל. אם זה ביקור אצל הדודה מברוקלין, טיול שורשים במרוקו, חופשת חופים ביוון או טיול ספארי לקניה - אנחנו תמיד אתכם. עם היחידים, עם הקבוצות, המשפחות והזוגות. אנו נאסוף אתכם מפתח ביתכם, וניקח אתכם מרחובות אל השדה.

ולא רק חופשות, אנו גם מלווים את כל אנשי העסקים, אנשי הייטק וכל מי שיוצא לעבודה, כנסים ותערוכות בחוץ לארץ. אנו נסיע אתכם לשדה התעופה, ונאפשר לכם להתרכז במטרות של הנסיעה שלכם.

בעזרת שירותי מוניות מרחובות לשדה התעופה, תוכלו להיות יותר ערניים ולהימנע מנהיגה בשעות הלילה המאוחרות או נסיעה בפקקים. אתם פשוט יכולים לעצום את העיניים ולהירגע, הנהג של מוניות הדר לוד ידאג שתגיעו לשדה התעופה.

מוניות הדר לוד - מוניות מהשדה לרחובות

אתם חוזרים מהטיסה, עדיין מלאים בהתרגשות מהחוויות וכל מה שעשיתם בפראג או במיאמי, ומעל הכל אתם עייפים. אתם עייפים כי בלילה שלפני ביליתם עד מאוחר על מנת לנצל כל שנייה מהחופשה שלכם. ונוסיף על זה את הטיסה הארוכה והמעייפת, את הבדלי השעות ואולי איזה הנגאובר מהמסיבות … האם אתם רוצים לנהוג עכשיו הביתה או להתחיל להיגרר עם המזוודה בתחבורה הציבורית? בוודאי שלא!

אל דאגה, הנהג של מוניות הדר לוד בע“מ כבר מחכה לכם בטרמינל. מייד כאשר תעברו את המכס ותצאו, הנהג יהיה שם. הוא יעזור לכם עם המזוודות וידאג לקחת אתכם עד פתח ביתכם במהירות ובטיחות. 

זוהי הדרך הנעימה ביותר לסיים את החופשה שלכם. כאשר אתם יודעים שאינכם צריכים לחכות לשאטל שייקח אתכם לחניון לטווח ארוך (ובלי לשלם את הסכומים הגבוהים של החנייה לטווח ארוך). מבלי לחפש תחבורה ציבורית או לגלות שהרכבת בשביתה.

במקום זאת מחכה לכם חוויה נעימה וקלה של מונית מהשדה לרחובות, באווירה נעימה ורגועה. תוכלו לנצל את הנסיעה ולנמנם קצת בדרך.

למה דווקא מוניות הדר לוד בע“מ?

מחפשים מוניות מרחובות לנתב“ג, או איסוף כאשר אתם חוזרים מחו“ל? ובכלל שירות מוניות שיאסוף אתכם מפתח ביתכם, לא משנה היכן אתם גרים? אם כך מוניות הדר לוד הן הכתובת הנכונה.

כאשר אתם בוחרים במוניות הדר לוד בע“מ אתם בוחרים בחברת המוניות הוותיקה ביותר בישראל, חברה הפועלת ברצף מאז קום המדינה.

אתם יכולים להיות בטוחים שתקבלו שירות מעולה על כל משמעויותיו. רכבים נקיים, ממוזגים ובמצב תקני ובטיחותי מושלם. נהגים אדיבים ומיומנים וכמובן מחירים מוסכמים בלי הפתעות.  הרכבים שלנו מצוידים במערכות GPS ומחוברים למערכת ניהול ציי רכב מהמתקדמות בעולם, הכל לצורך שיפור השירות ללקוח.

השירות ניתן 24 שעות ביממה, כל מה שאתם צריכים זה להרים טלפון ולקבוע את שעת האיסוף. ניתן גם לעשות זאת באמצעות אתר האינטרנט, ואפילו לצורך נוחיותכם כיום ניתן לעשות זאת באמצעות אפליקציה. אנו יכולים לספק לכם מוניות קטנות וגדולות, באתם לצורך.

רק זכרו לא להתבלבל - רק מוניות הדר לנתב“ג המקורי (היזהרו ממתחזים).

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה