מהם התנאים החשובים לקבלת משכנתא?



בישראל, כמעט כל זוג שירצה לרכוש דירה למגורים או אולי אפילו להשקעה, יצטרך להסתייע בהלוואת המשכנתא אשר תאפשר עבור זוג האנשים לקבל את ההלוואה הגדולה והמורחבת שבדרך כלל נועדה לקניית דירה. אך, לפני שאתם מחליטים ללכת ולקחת משכנתא, חשוב ביותר שתבררו את כל התנאים החשובים לקבלת המשכנתא, ואם במקרה אין באפשרותכם את היכולת או הזמן לעשות זאת – הרי שיועץ משכנתאות מקצועי ואיכותי, יוכל לשתף אתכם בכל התנאים החשובים שנחוצים על מנת לזכות בהלוואת המשכנתא

קרדיט תמונה FREEPIK

מה צריך להיות לכם בכדי שתקבלו משכנתא?

לפני שאתם תבחרו לפנות לבנקים השונים ולבדוק אודות משכנתא לקניית בית, או אפילו עוד לפני שתבחרו לקחת יועץ משכנתאות שילווה אתכם לאורך התהליך – חשוב שתוודאו שיש ברשותכם את התנאים החשובים לקבלת המשכנתא, והם:

הון עצמי לרכישת דירה – הבנק והגופים הפיננסיים השונים דורשים בימים אלו כ-25% מערך הדירה לצורך קבלת משכנתא לדירה ראשונה. לפרויקטים מיוחדים בדמות, מחיר למשתכן או מחיר מטרה: ידרוש הבנק כחלק מההסדר הממשלתי כ-100 אלף ₪ של הון עצמי ראשוני, ובתנאי שהם לא יהווה יותר מ10 אחוז מסך ערך הדירה.

יכולת החזר משכנתא – אולי התנאי ההכרחי והחשוב ביותר שכל זוג או אדם עצמאי ידרשו לעמוד בו בכדי לקבל משכנתא, הוא: יכולת ההחזר החודשית עבור המשכנתא. על פי תקנתו של בנק ישראל, התנאי ללקיחת משכנתא לא יעבור 40% מסך ההכנסה הפנויה שקיימת לזוג או ליחיד.

ניהול חשבון בנק תקין – אם ברצונכם להיות זכאים לקבלת משכנתא, צריך שחשבון הבנק שלכם יחשב לאמין בפני רשויות הבנקים הכלליים וכן גם אם תחליטו לקחת משכנתא מגורמים פיננסיים אחרים. מומלץ לוודא כי לא יהיו איחורי תשלום מצידכם לאורך השנים שקדמו ללקיחת המשכנתא.

מצב בריאותי אשר מאפשר ביטוח חיים – בעת לקיחת משכנתא, הבנק יחייב אתכם לעשות ביטוח חיים על כל אחד מהלווים, שאם במידה ויקרה לכם או לבן או בת הזוג מקרה מוות, הרי שהביטוח יוכל לכסות את המשכנתא. בכדי להיות זכאים לביטוח חיים למשכנתא, צריך להיות בקו בריאות תקין, או שלא יאשרו לכם לקבל ביטוח חיים למשכנתא, ואז הבנק יאלץ לסרב עבורכם משכנתא.

יועצי משכנתאות מוסמכים במשכנתא 365!

אם אתם מחפשים את התנאים החשובים והנכונים לצורך לקיחת הלוואת משכנתא, הרי שיועצי המשכנתאות שלנו שמתמחים בכלל הקריטריונים הנחוצים שיש להציג לבנק בעת לקיחת המשכנתא, ישמחו לארגן איתכם שיחת ייעוץ והסבר אודות התהליך ולחשב יחד אתכם את כלל התהליך הבירוקרטי שכל אחד מהבנקים דורשים מהלקוחות שלהם.

משכנתא 365 – זוכים במשכנתא בתנאים הטובים ביותר!

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה