מחפשים מידע משכנתא לישראלים שגרים באנגליה? המידע נועד בדיוק בשבילכם!



לא מעט תושבי אנגליה, בפרט בעלי הזהות היהודית שבינהם, אוהבים לשריין לעצמם דירה בארץ. יהיו כאלו שישקיעו בוילה יוקרתית באזור יקר ויש את אלו שיעדיפו דירה קטנה באזור שקט ופסטורלי. לאחוז ניכר מתושבי אנגליה היהודים יש דירה בישראל. כי ישראל היא הבית של כולם.

קרדיט תמונה יח"צ

איך ישראלי שגר באנגליה יכול לקחת משכנתא? אילו תנאים הוא יקבל במשכנתא שלו? האם יאשרו לו אחוזי מימון כמו למשכנתא רגילה? מידע על משכנתא לישראלים תושבי אנגליה - תקראו כאן!

מי מוגדר כתושב אנגליה?

אם אתם ביהודים ושהיתם באנגליה לפחות 183 ימים בכל שנת מס, גם השנה וגם שנה שעברה ומרכז החיים שלכם הוא באנגליה, אתם נחשבים לתושבי אנגליה.

אם התגוררתם בעבר בישראל ועליתם לאנגליה לתקופה קצרה, באפשרותכם לבקש

באילו תנאים תוכלו לקנות דירה בישראל, בתור תושבי אנגליה?

קודם כל, המשכנתא של תושבים שאינם גרים בארץ תהיה גבוהה בדרך כלל. מכיוון שמשקיעים הגרים בחו"ל יהיו אמידים ולכן הם יפרגנו לעצמם דירה יקרה יותר. מה זה אומר?

מצד אחד, הבנקים ישמחו להלוות לכם כסף. כל בנק מחפש לווים אמידים שודאי יעמדו בתשלומים וישלמו את ההחזר החודשי בלי לפספס. אבל מצד שני, אנשים אמידים ירכשו דירות יקרות ולכן המשכנתא תהיה גבוהה מאוד.

קחו בחשבון שגם הבנק מסתכל על הסיכונים שלו בנתינת ההלוואה. והוא מבחינתו מפעיל סיכון רב יותר בנתינת משכנתא לפושטי רגל ולתושב חוץ המתגורר באנגליה. כי אם הוא לא יעמוד בתשלומים, האכיפה תהיה מורכבת יותר. לכן, הבנקים חוששים ומאפשרים אחוזי מימון של חמישים אחוז.

בעיקרון בנק ישראל כן מאשר לתושבי חוץ לקחת משכנתא של 75% מימון לדירה ראשונה בישראל. אבל בפועל הבנקים לא מאפשרים יותר מ 50% מימון. הם לא רוצים למצוא את עצמם מלווים סכום עתק בלי כיסוי.

אבל, יועץ משכנתאות מנוסה לתושבי חוץ, כן יצליח להוציא מהבנק את גובה המשכנתא הנדרש. כי הוא מתמחה בתחום המשכנתאות וידע בדיוק מה ואיך לעשות כדי לאשר לכם את אחוזי המימון הגבוהים. לכן, חשוב מאוד לפנות ליועץ משכנתאות המתמחה למשכנתא לתושבי חוץ כבר בשלב הראשוני. כך תהיו בטוחים שאתם מקבלים את הכי טוב שיש.

לוקחים משכנתא לתושבי אנגליה? כמה נקודות שחשוב לזכור!

  1. זכרו שתצטרכו לשלם מס רכישה גבוה.
  2. קחו בחשבון שתידרשו להגיש לבנק מסמכים מאמתים כבר בשלב האישור העקרוני הראשוני.
  3. פנייה ליועץ משכנתאות מומחה למשכנתא לתושבי חוץ, היא קריטית במשכנתא כזו.
  4. בבקשה לאישור עקרוני תדרשו גם להגיש מסמכים נוספים על פי דרישות הבנק.

צריכים משכנתא לישראלים תושבי אנגליה? מרטין הוא הכתובת!

בשביל זה אני כאן. אכן משכנתא לתושבי אנגליה היא תהליך מורכב ולא פשוט כל כך. צריך המון ידע, זמן, קשרים ענפים בבנק וסבלנות כדי להשיג אותה.

אני מרטין, יועץ משכנתאות מומחה למשכנתאות מורכבות. מסורבי משכנתא- זה בדיוק התחום שלי.  ליוויתי מאות לקוחות שכמעט התייאשו מקבלת המשכנתא שלהם, אך בסופו של דבר הם פנו אלי בבקשה לסיוע. סידרתי להם משכנתא עם תנאים טובים המתאימים להם. כי לכל אחד מדירה בישראל, משלו! גם לכם מגיע! פנו אלי לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית ללא תשלום.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה