מנסים להיגמל מפחמימות ולא מצליחים? הכירו את שיטת מיינדשיפט




פחמימות הן חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו. אנחנו צריכים אותן בשביל לצבור אנרגיות, בשביל להרגיש שבעים ובעיקר בשביל ליהנות מהאוכל. אנחנו יכולים ליהנות מפחמימות בשלל מזונות, החל מעוגות ועוגיות וכלה בפסטות או מאכלים אחרים.

קרדיט לתמונות FREEPIK

קשה מאוד לייצר תפריט ללא פחמימות או להימנע מהרצון והצורך בהם. מצד שני, אם אנחנו לא נדע להגביל את עצמנו אזי שיש סיכוי לא קטן שאנחנו נתמכר לפחמימות גם אם לא נרגיש בכך. במצב כזה, אנחנו נצטרך למצוא דרכים שונות כיצד להתמודד עם ההתמכרות באופן שנוכל לוותר על פחמימות בצורה מלאה או משמעותית, ומבלי שמשום אחר ימלא את החלל ואז ייצור אצלנו התמכרות אחרת.

מה זו גמילה מפחמימות

גמילה מפחמימות היא בדיוק כמו תהליך גמילה אחרת. המטרה שלנו היא לגרום לנו לוותר על הצורך הזה ולהרגיש שאנחנו לא זקוקים לכך יותר, לא פיזית ולא נפשית. במקרים רבים נרצה להיגמל ולוותר לגמרי, במקרים בהם אנחנו מרגישים יותר בשליטה, אזי שנהיה מוכנים לצרוך פחמימות ברמה קלה. ישנן שיטות רבות כיצד להיגמל מפחמימות, אחת מהשיטות הטובות ביותר היא מיינדשיפט. זו שיטה חדשה שפותחה על ידי אנשי מקצוע, מתוך כוונה לייצר מסלול שיאפשר לנו להיגמל מהר ובצורה אפקטיבית, זאת מבלי שנצטרך להשתמש בגורמים וחומרים שיימלאו את החלל אצלנו.

איך שיטה זו עובדת?

מיינדשיפט עובדת באופן הבא: זו קפסולה לתוכה אנחנו נכנסים, היא מפעילה גלאי אלפא שמשפיעים על פעילות המוח שלנו ומאפשרת לכל החושים לפעול בצורה חדה וברורה.

בזמן שאנחנו נמצאים בתוך הקפסולה, המחשבה שלנו מתבהרת ומתחדדת, אנחנו עוברים תהליך של דמיון מודרך שגורם לנו לחשוב ולראות את הדברים אחרת. בצורה כזו, אנחנו יכולים לתרגל ולחוש חמלה, חשיבה חיובית, שקט נפשי, אהבה ועוד. אלו דברים חיוניים בשביל שנוכל לדעת כיצד להתגבר על הצורך הפיזי והנפשי בפחמימות ובמה שגורם לנו לרצות אותן.

חשוב לומר, השינוי שאנחנו נחווה אחרי טיפול אחד או יותר, יכול להחזיק מעמד במשך הרבה מאוד זמן, כאשר בתקופה זו הגוף שלנו יתנקה מהצורך בחומר הממכר, קרי פחמימות, ואז אנחנו נוכל לחיות חיים נורמטיביים מבלי שיהיה לנו רצון וצורך לחזור ולהתמכר לחומר. כלומר, אנחנו נתרגל לחיים סדירים בלי פחמימות.

מיינדשיפט זו שיטה מאוד מוצלחת שהרבה מאוד אנשים ברחבי העולם משתמשים בה בשביל להיגמל מהתמכרויות שונות, כולל פחמימות ברמה כזו או אחרת.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה