שעתיים עיסוי כבר עשיתם - עיסויים שישחררו אותכם מהלחץ והכאבים



שעתיים עיסוי כבר עשיתם - עיסויים שישחררו אותכם מהלחץ והכאביםשעתיים עיסוי זה נשמע המון זמן,בואו ננפץ מיתוסים הקשורים לעיסוי.זמן העיסוי המומלץ למטופל שלא סובל מכאבים הוא מינימום 60 דקות,זהו הזמן האידיאלי לקבל עיסוי לכל חלקי הגוף השונים בצורה שווה ומאוזנת.

ברגע שיש חוסר איזון או במילים אחרות אזורים תפוסים בגוף,שעתים עיסוי זהו מצב שיכלול שני סוגי עיסוי שונים,אחד יכלול עיסוי מפנק חוויתי מכף רגל ועד ראש.עיסוי שמטרתו פינוק,רוגע והורדת סטרס.העיסוי השני יותר מתאים לאנשים סובלים מכאבים בגוף,בעיות אורטופדיות,גב תפוס,כאבי שרירים,פריצת דיסק,בלט דיסק,אם קרתה ממש עכשיו או שקיימת מספר שנים.כאבים הנובעים מפריצת דיסק או בלט דיסק ללא יכולת לעמוד,כאבים בתנועה,כאבים בישיבה,עמידה,מצב שקוטע את שרשת ההתנהלות הנורמטיבית של הגוף.

shutterstock

אני פוגש לא מעט מטופלים שמגיעים למצבים חרום ומבקשים עיסוי דחוף,דבר זה קורא לרוב מהזנחה או אימוני כושר מוגברים והבאת עומס על שרירי הגוף.שלא תבינו לא נכון פעילות ספורטיבית מאוד מומלצת אבל גם חשוב לתת לגוף מנוחה נכונה בין האימונים ומשנה זהירות מהעמסת יתר,אתם חשופים לפציעות ספורט שיגרמו לכם צרות,כמו דלקת בכתף,פריצת דיסק,בלט דיסק,כאבי גב כרוניים,גב תפוס,עומס בשרירי הצוואר.כל עוד תתנהלו בצורה חכמה אין סיכוי שתיפגעו.ניר חוכיימה מעניק עיסוי בתל מונד על טיפולים במצבי חרום ועיסויים שישחררו אותכם מהלחץ והסטרס .

מה עושים במצב חרום- אני מקווה שלא תזקקו לשירות עיסוי חרום שכן במקרים האלה הטיפול יהיה אינטנסיבי ועמוק וכולל טיפול בשעת כאב.לוקח לגוף לפחות 2-3 עיסויים כדי לחזור למצב ללא כאב. לרוב אחרי מסז,יש עייפות אחרי עיסוי,כאב מלחיצות והכניסה העמוקה אל שרירי הגוף.עיסוי בשעת חרום יעזור בעצירת תהליך השלילי של הגוף והחזרת הגוף לתפקוד מלא ללא כאבים.העיסויים המומלצים הם מסאז רפואי,עיסוי בצמחי מרפא תאי הרבל באגס,עיסוי רקמות עמוק או טווינא.

מה זה עיסוי מכף רגל ועד ראש- עיסוי מכף רגל ועד ראש,משלב שלושה אלמנטים בעיסוי אחד. עיסוי רקמות עמוק לשחרור שרירים תפוסים והרגעה.כל מטופל/ת שרוצה עיסוי משחרר ומרגיע. רפלקסולוגיה למשך חצי שעה והדובדבן שבקצפת הסכת שמן על העין השלישית ועיסוי קרקפת בשמן חם.הטיפול מתחיל בעיסוי רקמות עמוק כדי לשחרר את המטופל מהלחץ והמתח גם מבחינת שרירים תפוסים וגם מבחינה לחץ המגיע מחוויות שונות שהחיים מזמנים לנו.תוך זמן קצר המטופל  נרגע ומשתחרר ונמצא כבר עמוק בתוך הטיפול עצמו.לאחר שסיימנו את העיסוי בגב וברגליים נהפוך את המטופל ונבצע טיפול רפלקסולוגיה כאשר המטופל על גבו.רפלקסולוגיה טיפול המתבצע בלחיצות בכפות רגליים ומטרתו איזון אזורים ואיברים בגוף שלא מאוזנים ויכולת לפתור בעיות קיימות באיברים שונים בגוף.החלק האחרון של הטיפול הוא החלק המפנק ביותר בעיסוי והוא הסכת שמן חם על העין השלישית למשך 5 דקות ורק לאחר מכן עיסוי קרקפת בשמן חם למשך 15 דקות סיום אדיר לטיפול עוצמתי,מפנק ומשחרר.

 shutterstock

מה זה עיסוי עשבי מרפא - עיסוי תאי הרבל באגס,הוא עיסוי המומלץ לטיפול בכאבים חזקים,דלקות,כאבים במפרקים,כאבים של פריצת דיסק בלט דיסק,כאבי שרירים ועוזר במצבים של גב תפוס.טיפול תאי הרבל,הוא בעצם עשבי מרפא דחוסים בתוך בד אותו מחממים בסיר שמאדה את הצמחים עצמם.בטיפול מופעל לחץ על השרירים,כולל תנועות של שיאצו וטווינה ומפעל לחץ על הרקמות העמוקות,עד לשחרור מלא של השרירים בהם יש לחץ רב.הטיפול נחשב לטופ של עולם העיסויים ומשך העיסוי המומלץ הוא שעתיים מלאות, זאת על מנת למצות את הטיפול עד תומו ויכולותיו.את העיסוי כדאי לעשות בשעות ערב,לאחר הטיפול נדרשת מנוחה בבית בגלל השפעות הטיפול. אם אתם סובלים מכאבים הטיפול יעשה פלאים שלא תאמינו ותשתחררו גם נפשית וגם פיזית.עשבי המרפא מכילים עשבים דחוסים כמו לבנדר,לימונית,קינמון,למון גראס,מרווה,קמומיל כל אלה אחראים על שחרור שרירים והקניית רוגע ושלווה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה