מגשי אירוח: בשרי, חלבי או טבעוני?



אירועים פרטיים או משפחתיים, אירועים עסקיים או אירועים רשמיים, לכולם יש מכנה משותף אחד והוא הקייטרינג שמוגש בו ואמור להיות מצוין במידה כזאת שייזכר לטובה. בחירת התפריט היא למעשה העיקר, ועורכי האירוע רוצים שיהיה הטוב והקולע ביותר שאפשר, בהתחשב בעובדה שהמגוון שעומד לפנינו היום אין סופי

 אלא שאם פעם חשבו שריבוי התפריטים הבינלאומיים הוא ברכה לגיוון ולאפשרויות שנפתחות בפני המסעידים ועורכי האירועים, היום נוצרת בעיה מסוימת כאשר טרנדים קולינריים ותזונתיים משתלטים על העדפות האנשים. הטרנדים האלה גורמים לאנשים להימנע מאכילת מטעמים רבים אם בגלל שיקולים בריאותיים, אם בגלל שיקולי כשרות מחמירה יותר ואם בגלל שיקולים אידיאולוגיים. זו הסיבה שמגשי אירוח פותרים לכם את הבעיה כאשר הם מציעים לאורחים שלכם ריבוי מגוון של מנות שונות שמתאימות לכולם.

מגשי אירוח לקייטרינג בשרי או חלבי?

שיקולי הכשרות מחייבים בחירה באחת מהמגמות האלה משום שגם אם אנשים רבים מגדירים עצמם חילוניים, הם יעדיפו קייטרינג כשר בגלל שיקולים מסורתיים או אפילו בגלל בריאות. משום כך, רוב שירותי הקייטרינג שפועלים בארץ מפרידים את המטבחים שלהם ומציעים בשרי בנפרד וחלבי בנפרד.

כאשר מתייחסים בצורה כזאת לקייטרינג קל יותר לצמצם את האפשרויות לתפריטים מסוימים שיכולים להתאים לאורחים. בחירה בתפריט חלבי או בשרי נשענת גם על העובדה שבין אורחי האירוע יש כנראה רוב לחובבי תפריט כזה, ללא שיקולים של טרנדים קולינריים כאלה או אחרים. כך שמי שבוחר תפריט בשרי יודע שהוא חייב להגיש גם היצע של מנות לצמחונים ולטבעונים, ולמי שבוחר תפריט חלבי בוחר במודע לפנק את האורחים הצמחונים והטבעונים שלו.

מגשי אירוח עונים על כל דרישה

מגשי אירוח הם בדיוק המענה לעורכי אירועים כאלה שמנסים לענות על כמה שיותר טעמים, והתוצאה היא שהמנות המגוונות אינן כובלות אתכם להיצמד לתפריט מסוים שמקפח אורחים אחרים רק משום שהם דוגלים במשטר קולינרי זה או אחר. כיום, באירועים רבים מחליטים ללכת בעיקר על מגשי אירוח חלביים – שהם מתאימים לכל אוכלי הבשר, ובטח לצמחונים. חברות המתמחות במגשי אירוח חלביים לרוב גם יציעו אלטרנטיבה לטבעונים – בעיקר מגשי אירוח מבוססים ירקות, קטניות וכו'.

בחירה במגשי האירוח מכבדת את האורחים

בסופו של דבר, קייטרינג של מגשי אירוח פותרים את בעיית הבלבול הגדול ומבטיחים לכם אורחים מרוצים ושבעי רצון שמקבלים מנות יפהפיות וטעימות משלל מטבחים בינלאומיים ויצירתיים, ועורכי האירוע אינם צריכים להתלבט או להתרכז במגמה אחת בלבד.

זה חשוב במיוחד לא רק באירועים משפחתיים שבהם אנחנו רוצים שכולם ייהנו וייצאו מרוצים, אלא במיוחד באירועים עסקיים שבהם אתם מוכיחים לאורחים חשובים ומכובדים שאתם מתחשבים בכולם ולוקחים בחשבון את כל האפשרויות ואת כל ההעדפות שיש. במדיה מסוימת, מדובר גם בהחלטה שנשענת גם על הטעם שלכם מבלי להתפשר על שום בחירה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה