5 טיפים שיסייעו לכם לחזור לשוק העבודה בהייטק



מציאת עבודה בהייטק יכולה להיות לא פעם משימה מאתגרת ודי ארוכה, הדורשת סבלנות ונקיטת הפעולות הנכונות. הרי הייטק הוא תחום פופולרי עם טבלת שכר גבוה במשק ויש ביקוש גבוה של עובדים ועובדות לכל משרה שמתפרסמת. אז קחו בחשבון שחיפוש עבודה הוא תהליך ממושך שמצריך השקעה של זמן, מחשבה ומאמצים. אבל בסופו של דבר, תצליחו למצוא את התפקיד ואת מקום העבודה המתאימים לכם ביותר. ריכזנו עבורכם 5 טיפים פשוטים ליישום, שיעזרו לכם למצוא עבודה בהייטק, בקלות ובמהירות

Pixabay

ערכו את קורות החיים שלכם

זה טיפ שנכון באופן כללי למי שמחפש עבודה, אבל מתאים עוד יותר אחרי שלא עובדים במשך תקופה מסוימת. תראו, מסמך קורות החיים הוא השלב הראשון שעליכם לעבור בדרך למציאת התפקיד הנחשק ולכן עליכם להקפיד שהוא יהיה מנוסח וכתוב בצורה מקצועית, מדויקת ורהוטה, ללא שגיאות כתיב או פרטים לא נכונים. לכן, הקפידו לקרוא את קורות החיים שכתבתם, לעדכן, להרחיב ולשנות אותם לפי הצורך. וכדאי שתעשו את זה לפני שאתם מתחילים להפיץ את המסמך למעסיקים, חברות השמה, משפחה או חברים.

היעזרו בחברות השמה להייטק

כיום פועלות חברות השמה המתמחות בהשמת עובדים בענף ההייטק, שיכולות לפשט ולקצר משמעותית את תהליך חיפוש העבודה. חברות השמה בהייטק נמצאות בקשר הדוק עם המעסיקים, המסתמכים על ההמלצות המקצועיות שלהן. לחברות השמה להייטק גם יש את הידע המקצועי והניסיון בהתאמת עובדים למשרות השונות, לפי היכולות, התכונות והכישורים האישיים של כל מועמד או מועמדת. בנוסף, מאגר המשרות שיש לחברות השמה הוא רחב ומגוון וניתן להגיע דרכן לתפקידים מובילים בראש טבלת שכר הייטק שלא מפורסמים באמצעים הרגילים.

שווקו את עצמכם ברשת

אחת הדרכים הנפוצות למצוא עבודה בהייטק ובכלל היא דרך אמצעים דיגיטליים. בין אם זה פרסום של פוסט בפייסבוק או באינסטגרם, פתיחה של פרופיל בלינקדאין, הצטרפות לקבוצות ייעודיות של חיפוש עבודה בווטסאפ או בפייסבוק, לכתוב בלוג אישי, להירשם לכל אתרי הדרושים הרלבנטיים ועוד.

ספרו שאתם מחפשים עבודה

קשרים חברתיים תמיד עוזרים, בעיקר כשמחפשים עבודה בהייטק. תוכלו להגיד לבני משפחה, מכרים וחברים קרובים שאתם מעוניינים למצוא עבודה בתחום, לפנות לחברים ברשתות חברתיות, לנסות ליצור קשר עם אנשים מהתחום שאתם מכירים או קולגות שלכם מעבודות קודמות. תופתעו לגלות עד כמה זהו כלי שימושי משום שהייטק הוא עולם די מצומצם בסופו של דבר וכולם מכירים את כולם.

שמרו על מוטיבציה גבוהה

תהליך חיפוש העבודה יכול להיות מתיש ומייגע אבל עליכם לנסות ולשמור כמה שאפשר על אנרגיות חיוביות ואמונה שתצליחו להשיג את העבודה שאתם רוצים. אם תצליחו לשמור על מורל גבוה, גם תגיעו לראיונות הרבה יותר נחושים ובטוחים בעצמכם ותעלו את הסיכוי לזכות באותו תפקיד.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה