5 יתרונות של מועדונים לבת מצווה לעומת אולמות



בקרוב מאוד הנסיכה שלכם מגיעה לגיל המצווה, וזה בדיוק הזמן להתחיל לתכנן את המסיבה שתמיד חלמה עליה; עם כל החברים, עם שמלה מפוארת, עם כל האלמנטים שיגרמו לה להרגיש הכי מיוחדת ביום שלה. מועדונים לבת מצווה הם המקום להתחיל בו את החיפושים ולהחליט היכן יתקיים האירוע, כשבשנים האחרונות נראה שיש להם יתרונות רבים על פני האולמות הגדולים, בהם היה נהוג לחגוג עד לא מזמן.

קרדיט תמונה PIXABAY

אז למה דווקא מועדונים לבת מצווה

  • כדי שהחבר'ה ייהנו – מועדונים לבת מצווה הינם בעלי מראה צעיר יותר ומקנים את האווירה הצעירה והחגיגית שהנוער מחפש. אולמות האירועים הגדולים נותנים תחושה של אירוע מבוגר יותר, חתונה למשל, ולכן ייתכן שיהיו פחות רלוונטיים לחגיגות הבת מצווה.
  • גם המבוגרים יוכלו ליהנות – במועדונים הללו ישנם אזורים המוקצים למבוגרים בלבד, כך שבזמן שהחבר'ה מבלים וחוגגים לחברתם, המבוגרים יוכלו ליהנות גם הם תוך שהם שמים עין ומוודאים שהכל מתנהל כשורה בצד של בני הנוער.
  • כל מה שצריך במקום אחד – כשמתכננים אירוע גדול כמו בת מצווה, הדבר דומה כמעט לארגון חתונה; התעסקות עם ספקים רבים בכל מיני תחומים, השוואת מחירים ועוד. המועדונים של היום מספקים את כל החבילה תחת קורת גג אחת, כך שאתם ממש לא צריכים להתאמץ.
  • עדכני – מועדונים המציעים את האפשרות לחגוג אירועי מצווה, מתאימים את עצמם באופן טבעי למה שנחשב לעדכני ביותר עבור בני הנוער; האוכל, המוזיקה, אפילו העיצוב, הכל בנוי כך שהחוגגים יוכלו להוציא את המיטב מהמקום ולהרגיש בנוח.
  • קונספט ייחודי – כל אחת מעוניינת בחגיגה בלתי נשכחת, כזו שתהיה ייחודית רק לה ותשקף את הנערה שהיא. כך, בעזרת אנשי המקצוע במקום, ניתן יהיה לעצב את המועדון בקונספט הייחודי המושלם. בסופו של דבר, מועדונים לבת מצווה קיימים על מנת לאפשר לנסיכות הקטנות בכל רחבי הארץ, לחגוג את 12 האביבים והגיען לגיל המיוחד, בדרך הכי מקורית והכי מתאימה להן.

איך מתחילים לחפש?

זוכרים את הזמן הקסום שבו ארגנתם את החתונה שלכם? התהליך דומה מאוד רק שכאן יש לזכור שמעורב מוח של ילדה בת 12, שזקוק מידי פעם לאיזון מטעם ההורים. מועדונים לבת מצווה מציעים אין סוף אפשרויות קסומות ומיוחדות כך שקל מאוד ללכת לאיבוד. לכן, מומלץ להתחיל בלחשוב יחדיו על קונספט, על מספר המוזמנים ועל אלמנטים נוספים שחשובים לילדה, ולהתחיל בחיפושים.

מומלץ לחפש מקומות באיזור המגורים על מנת להקל על האורחים (שצריכים את ההורים שלהם כדי להגיע לאירוע), וכמובן להצמד להמלצות של אלו שכבר חגגו את השמחה שלהם במקום. אל תשכחו לערב את הילדה בהחלטות שונות, ולהסביר בסבלנות וברוגע מדוע החלטות מסוימות נלקחות, גם אם אינן מוצאות חן בעיניה. והכי חשוב, שיהיה במזל טוב ובשמחה!

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה