חוויית קונדיטוריה כמו בחו״ל



מהפכה בעולם הקונדיטוריה האשקלוני: אורן משי פותחת סניפים חדשים ומגייסת עשרות עובדים

יח״צ
 לאחר שהסניף במרינה עורר עניין רב, מאפיית הבוטיק האשקלונית אורן משי מודיעה על פתיחת מקום חדש במתחם המסחרי הסמוך ל-״כיכר היונים״. הסניף החדש יקיף שטח של 230 מ״ר ועתיד להיפתח לקהל בחודשים הקרובים. 

מאפיית אורן משי היא עסק משפחתי שהקימו אתי ויגאל שלומי, זוג אשקלוני, לפני 23 שנים. לעיצוב המיקום החדש, הם הקפידו לבחור משרד אדריכלים אשקלוני  עמירם ביטון אדריכלות ועיצוב. ביטון עיצב גם את הסניף במרינה שזכה בפרס עיצוב בין לאומי.

באורן משי לא עוצרים לרגע ובשנה הבאה צפויה להיפתח גם מאפייה בשכונת ״עיר היין״. בעקבות התרחבות החברה באשקלון היא מגייסת בימים אלו, בסיוע מרחב דרום בהתאחדות התעשיינים, עשרות עובדים חדשים באזור אשקלון ומזמינה את הציבור לפנות. 

כעסק משפחתי, באורן משי שמים דגש על רווחת העובדים. לעובדים בחברה אפשרויות קידום ומקפידים שם לקדם עובדי ייצור ודלפק מצטיינים עד לתפקידי ניהול בכירים.

הלקוחות המגיעים למאפיות אורן משי ימצאו שםקונדיטוריית שף ברמה גבוהה ודלי (מעדניה) איכותית עם מוצרים שמביאים את העולם לאשקלוןהמאפיות של אורן משי לא נראות כמו מאפיות של פעם, הן חנויות בוטיק שהמגיהים אליהם נוטלים סלסלה מעוצבת ובוחרים לא רק חלות ומאפים, אלא גם סלטים ויין. 

אורן משי מעסיקה כיום 200 עובדים במפעלה באשקלון ועוד 200 עובדים במאפיות השונות. לרשת 9 מאפיות שכונתיות ברחבי הארץ, 5 מהן באשקלון. עד סוף השנה המספר יגדל ל-12בכל סניף ברשת מוכרים מדי שישייותר מ-3,000 חלות לכ-2,000 לקוחות. 

יוני כנרי, מנכ״ל מאפיית אורן משי, מסר: ״אורן משי היא מאפייה עם דנ״א אשקלוני. יחד עם העיר שצומחת, בהובלת ראש העיר תומר גלאם, ומושכת תושבים חדשים, גם אנחנו מתרחבים ומציעים ליותר לקוחות חווית קונדיטוריה כמו בחו״לאנו רגישים ליוקר המחיה המאמיר ומזמינים את תושבי אשקלון להגיע אלינו לרכוש 20 פיתות ב-20 שקליםוגם להצטרף למשפחת העובדים שלנו שגדלה״. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה