מפתחות הזהב למוזיקאים הצעירים של אשקלון



הוענקו תעודות לזוכי התחרות הבינלאומית 'מפתחות הזהב' אשר לומדים בקונסרבטוריון העירוני

צילום אדי ישראל

הוענקו לחמישה תלמידי הקונסרבטוריון העירוני של אשקלון תעודות הוקרה על זכייתם בתחרות 'מפתחות הזהב'.

בהענקת התעודות נכחו ראש העיר, תומר גלאם, ממלאת מקום ראש העיר, סופה ביילין, מנכ"לית החברה העירונית, רונית מצליח, מנהל הקונסרבטוריון העירוני, גיל-עד ברדו, המורה לנגינה, מיכאל קויפמן, התלמידים ובני משפחותיהם.

התחרות 'מפתחות הזהב' נערכה בחודש יוני האחרון בקונסרבטוריון יד חריף בקיבוץ צרעה והיא תחרות בינלאומית השמה לה למטרה לפתח ולעודד כישרונות מוזיקליים בני הדור הצעיר. למרות זאת, התחרות מאפשרת השתתפות כמעט לכל הגילים ומייצרת פלטפורמה לחיזוק תלמידים להיחשף לעולם התחרויות והופעות מול קהל, תוך מתן דגש על התהליך הלימודי-חינוכי-מוזיקלי אותו עובר התלמיד ומתן אתגרים ויעדים בדמות התחרות. התחרות מארחת מוסיקאים המנגנים את כל סגנונות והרכבי המוזיקה השונים ביניהם קלאסי, ג'אז, רוק, סולנים, דואטים, הרכבים קטנים וגדולים ועוד.

התעודות הוענקו לתלמידים שילי פרנקו, בן 15, אשר זכה במדליית כסף ורוני לוי, בת 10 אשר זכתה במדליית ברונזה. בנוסף, הוענקו תעודות גם לתלמידים אשר זכו בשנת 2021 אך בעקבות הקורונה לא יכלו להגיע להענקת תעודה: דודי ספיבק אשר זכה בגביע ובתעודת גראנד פרי, מעיין זריהן שזכתה במדליית זהב ואלון פרידקין שזכה גם הוא במדליית זהב.

במסגרת קידום האמנים המקומיים מופיעים המוזיקאים של הקונסרבטוריון העירוני מדי יום חמישי בטיילת צפניה.

התלמידים ובני משפחותיהם הודו לצוות הקונסרבטוריון על ההכנה וההשקעה באופן כללי ולקראת התחרות בפרט.

ראש העיר, תומר גלאם: "אני גאה בתלמידים אשר עומלים רבות על מנת להגיע להישגים ומצוינות. אנו רואים שנה אחר שנה את פירות ההשקעה ואני שמח ומברך על ההזדמנות להפגש עמכם ולהודות לכם על הגאווה שאתם מסבים לעיר. עיריית אשקלון באמצעות החברה העירונית תמשיך להעניק את מיטב המשאבים לטובת הפעלת הקונסרבטוריון העירוני באופן שיטפח את כלל תלמידיו בכל הגילים. אנו פועלים על מנת ליצור במות שיחשפו את האמנים המקומיים לציבור הרחב ונמשיך לקדם את עשייתכם ברמה המקומית."

ממלאת מקום ראש העיר, סופה ביילין: "ההישגים של תלמידי הקונסרבטוריון היום, זה העתיד של המוזיקה הקלאסית באשקלון. מוריה ותלמידיה מביאים כבוד גדול לעיר בארץ ומחוץ לארץ ומעלים את רמת התרבות העירונית ועל כך - המון תודה להם! בכל יום חמישי בערב ניתן לשמוע את הביצוע של תלמידי הקונסרבטוריון בטיילת בכיכר צפניה. תבואו ותיהנו!"

מנכ"לית החברה העירונית, רונית מצליח: "הקונסרבטוריון העירוני משמש כמרכז מוסיקה המעניק מענה לתושבי העיר החל מהגיל הרך ועד לגיל השלישי. התלמידים שזכו במדליות בתחרות בינלאומית הם גאווה לעיר והוכחה לעידוד המצוינות למוסיקה בעיר."

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה