מצילים את רום!



רום ניר עבר כבר בחייו תשעה צנתורים ושלושה ניתוחי לב פתוח, חיידק שתקף אותו הפך אותו גם לחולה כליות קשה וכעת הוא ממתין לתורם כליה שיעזור לו לחזור לתפקד ולחיות חיים רגילים כמו כל בחור בן 21.
לשם כך - מחפשים תורם עם סוג דם O או B .
החברים הטובים של רום והעלו קמפיין ברשתות החברתיות הקורא לאנשים לתרום כליה לרום: "הילד הזה מפזר חום ואהבה בכל מקום ורק מצחיק אותנו ואנחנו צריכים את עזרתכם!"

רום ניר מגדרה, נולד עם מום קשה ונדיר בלב וכבר בגיל שמונה חודשים, עבר את הצינתור הראשון  ובגיל שנה ועשרה חודשים עבר ניתוח לב פתוח ראשון.

בתי החולים, האשפוזים וחדרי הניתוח מוכרים לו היטב והוא למד לחיות לצד המחלה כשהוא מסיים בגרות בציונים גבוהים ועושה תוכניות לעתיד.... אבל בדיוק כשהיה בתקופת השיא בחייו לפני התחלת לימודי מנהל עסקים, כשהוא מתאמן בעצת הרופאים בחדר כושר ומרגיש נהדר... תקף את המסתם המושתל שלו חיידק אלים שגרם לכליות שלו לחלות.

אחרי ניתוח לב פתוח נוסף, רום חזר הביתה עם הבשורה הקשה כי הכליות נפגעו בצורה חמורה והן הולכות ומאבדות מהיכולת שלהן לתפקד. בשבועות האחרונים הפסיקו כליותיו של רום לתפקד לחלוטין ובבטנו הושתלה צינורית המאפשרת לו להתנהל במשך היום כרגיל ולעשות לעצמו דיאליזה בשעות הלילה. 

החברים פרסמו ברשתות החברתיות

"אנחנו מחפשים תורם עם סוג דם O או B " אומרים הוריו שאינם יכולים לתרום לו כליה בגלל סוג דם לא מתאים. בשבועות האחרונים התגייסו החברים הטובים של רום והעלו קמפיין משלהם ברשתות החברתיות הקורא לאנשים לתרום כליה לרום. בין היתר כתבו החברים:"מנקודת מבט אישית הילד הזה מפזר חום ואהבה בכל מקום ורק מצחיק אותנו ואנחנו צריכים את עזרתכם!"

כדי להציל את רום צריך לתרום לו כליה. בשלב הראשון יש לגשת לרופא המשפחה ולבקש בדיקות דם, שתן וסוג דם. לפרטים נוספים התקשרו לעדי אבא של רום 

050-7678867

המון תודה מראש וזכרו: כל המציל נפש אחת כאילו הציל עולם שלם. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה