"רבות בנות עשו חיל ואת עלית על כולנה"



בבי"ס האקולוגי הרמב"ם ציינו בר"ח שבט (יום שני) את מסיבת בנות המצווה עבור 34 בנות יקרות. האירוע התקיים ברוב פאר והדר באולמי "אחוזת המלך שלמה" בסיוע נכבד ע"י דודו ורמי היקרים. הבנות סורקו ע"י תלמידות "אמי"ת טכנולוגי דתי" ממגמת עיצוב שיער בהנהלת מר איציק אברג'ל ומיטל לוגסי אשר פתחו את שעריהם עבור הבנות. הבנות הגיעו לבושות בשמלות לבנות חגיגיות, הערב לווה בטקס של שירים וריקודים

בנות בית ספר רמבם

לאחר מכן הבנות הקדישו שיר לאימהות הנפלאות. בסיום הערב התקיים טקס חינה לפי העדות השונות המרכיבות את עם ישראל: תימנית, אתיופית, טריפולטאית ומרוקאית.

ערב זה מהווה שיא לאחר למידה והעמקה במהותה של בת ישראל כשרה. לאורך השנה הבנות למדו על הנשים לאורך ההיסטוריה היהודית וקיבלו כלים כיצד להיות בעתיד נשים מובילות ומשפיעות על החברה.

את הערב כיבד בנוכחותו נציג הרשות מר אמנון אברג'ל מנהל החינוך היסודי: "ביה"ס אקולוגי הרמב"ם מוביל בעשייה הפדגוגית אקולוגית, קידום בהישגי התלמידים ובעשייה החינוכית המשגשגת". כמו כן הגיע הרב אביטן אשר ציין את העשייה הברוכה בביה"ס, קידום הפן הערכי חינוכי בביה"ס, את עשייתו הברוכה של מנהל ביה"ס מר יצחק בריגה אשר פועל רבות תוך אכפתיות לכל תלמיד ותלמידה. את המחנכות יונה חסן, נורית פלד ואתי משיח אשר קידמו ופעלו רבות על מנת שערב זה יצא לפועל.

ערב זה לווה באנשים רבים ומדהימים אשר תרמו מהונם, מזמנם היקר והגיעו בהתנדבות לשמח את הבנות. תודות ל"תום הכתום" הצלם המדהים, "דוד שלומייב" צלם המגנטים, "ירדנה לוי" על ההפקה והתלבושות לחינה, התקליטן המדהים והנפלא "חי פרטוש" ועוד תורמים רבים.

בצוות ההנהלה והמורות רואים ערך רב לקיום ערבים מעין אלה אשר תורמים לאקלים המיטבי בביה"ס, להעצמת כל התלמידים ולקידומם הערכי החינוכי.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה