באו לעשות טוב ושמח



כ-300 עובדי כללית מחוז דרום התנדבו היום ב"יום המעשים הטובים" ביותר מ-30 מוקדים ברחבי הדרום

כבר חודש שהם מתכוננים ליום הזה, כ-300 עובדי כללית מחוז דרום מכל הסקטורים שהתארגנו בקפידה לאחד הימים המרגשים בשנה.
כבר בשעות הבוקר המוקדמות הגיעו חלק מהעובדים למרכזי ההתנדבות, חלקם מצוידים בכלי עבודה, בפחי צבע, צעצועים ומשחקים כדי לשפץ, לצבוע, להקים גינות מלבבות ופינות חמד. לחלק מהמוקדים הגיעו צוותים מקצועיים שהעבירו סדנאות ומפגשים חווייתיים על אורח חיים בריא.

באשקלון פעלו צוותי הכללית בארבעה מוקדים עיקריים, ל"מרכז יום לקשיש" בעיר, הגיע שי סנטרייג מהמרכז לרפואה יועצת של כללית בעיר ומילא את המקום יחד עם צוות היועצת בצלילי שירה בציבור, ובריחות אפייה משובחים בטקס הפרשת חלה שהעבירו יחד עם הקשישים במקום שהתרגשו מאוד מהאירוע ושמחו על ההפתעה הנעימה.
בגן טופז לחינוך מיוחד הקימו גינה יפה לעין לטובת ילדי הגן, בבית הספר מוריה לחינוך מיוחד, הפעילו צוות המרכז לבריאות הילד את הילדים בפעילות בנושא פירות הדר וקישטו את המקלט בנושא יציאת מצריים. צוות מרפאת ״נאות אשקלון״ הגיעו למרכז הקשישים אלק״א שם העבירו פעילות מיוחדת ותרגול בנושא מניעת נפילות בגיל השלישי ומשם המשיכו לשיפוץ בבית הספר הסמוך.
מיכאל מישורי דרעי מנהל מחוז דרום שהשתתף בפעילויות השונות וסייר בחלק גדול מהמוקדים אמר כי "יום המעשים הטובים הפך בחמש השנים האחרונות למסורת מבורכת עבורנו. המפגש עם הקהילה והנתינה עומדים בלב עשייתנו ביום יום. משנה לשנה מס' המתנדבים גדל ואתו גם ההתלהבות והרצון לתרום. זאת זכות בשבילנו להעניק גם בדרכים אחרות ומחוץ למרפאות ובסופו של יום כזה, הסיפוק הוא עצום וההתרגשות נשארת גם הרבה אחרי שהוא מסתיים״

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה