הערכות: כך תראה הקואליציה הבאה



אז מי בפנים ומי בחוץ. על מי הטיל ראש העיר, תומר גלאם וטו ועל מי הוא סומך בקואליציה החדשה. מלאכת ההרכבה תתחיל ממחר. בטוחות כסגניות ראש העיר: מיריי אלטיט וסופיה ביילין

לראש העיר, תומר גלאם יש שלושה מנדטים שמהווים את הבסיס לקואליציה החדשה, סגנית ראש העיר מטעמו היא, מירי אלטיט. איתו יחד תהיה, סופיה ביילין עם שלושה מנדטים שתקבל גם את תפקיד ממלאת מקום ראש העיר. דורון נקשרי, יורם גניש, עמיחי סיבוני ורמי סופר, עם מנדט אחד כל אחד, יהיו כנראה בקואליציה (כל אחד ותפקידו). לא מן הנמנע שגם אלכס סולטונוביץ (מנדט 1) שהלך עם שמעוני, יצטרף אף הוא.לקואליציה. איתי סהר הפתעת הבחירות עם שני מנדטים, כבר אמר שילך עם גלאם. 

שרה זכריה לא תקבל את תיק הגימלאים וספק אם גלאם רוצה אותה בכלל בקואליציה למרות שאינו אומר כלום על אף אחד, חוץ מאשר על שמעוני,(3 מנדטים) עליו אמר, שכל עוד ישנו כתב האישום נגדו הוא לא ישב איתו. משה אטיאס (2 מנדטים) הרב יעקב אביטן (3 מנדטים), מישל בוסקילה (2 מנדטים) סוגרים את הרשימה, כאשר ההנחה היא שהם יבקשו סגנות ראש העיר. העדיפות היא לתת לדורון נקשרי שככל הנראה יצרף אליו חבר או חברי מועצה עם מנדט אחד, כדי לבקש את תיק הרווחה ואת תפקיד סגן ראש העיר. סגן נוסף (הרביעי) יקבל הרב יעקב אביטן שישב על הגדר ולא הצהיר במי הוא תומך.

לראש העיר, יהיו ארבעה סגנים, שלושה מהם בשכר ועוד סגן שאמור לקבל החזר הוצאות, אולם תהיה פנייה למשרד הפנים לאשר גם לסגן הרביעי שכר וככל הנראה הבקשה תאושר.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה