היום בו תומר גלאם ניצח את הבחירות



אתמול בערב נערך כנס סיכום של ראש העיר, תומר גלאם, קרוב ל - 3200 איש נכחו בכנס. יום קודם קיים איתמר שמעוני, כנס דומה, היו שם 1200 איש

לא חשוב כבר מי מצטרף לאיתמר שמעוני, שני דברים קריטיים מבחינתו היו בשבוע שעבר ואתמול בלילה. ביום חמישי שעבר פורסם סקר עם הרבה סימני שאלה סביבו, מעצם היות הסוקר, יוסי ודנה, ברדיו דרום 101.5. הסוקר עבד עבור עיריית אשקלון בתקופתם של איתמר שמעוני ומנכ"ל העירייה, חיים סופר וקיבל מאות אלפי שקלים. עצם העובדה שודנה עשה את הסקר גם עבור רדיו דרום ומבלי לידע אותם שהוא עבד עבור עיריית אשקלון, מעלה תהיות רבות על מהימנות הסקר אפילו למראית עין. אומנם שמעוני הוביל ב  6ֵ% על תומר גלאם, פער קטן כשנותרו שישה ימים לבחירות, אבל זה לא העניין, רק מתוך חשש שיש מצב לכאורה להטיית התוצאה מצד ודנה לטובת שמעוני, הייתה צריכה להיות הוגנות מצד ודנה ולפסול עצמו מלקיים את הסקר. גם מנכ"ל רדיו דרום, דוד יוסוב, שידע על הבעייתיות אישר את קיום הסקר וסיבותיו עימו עד כדי חשד שאין לרדיו חוש לראות את חוסר ההוגנות בדבר. 

אתמול הביא גלאם כ - 3200 איש לאולם מלון ליאונרדו לעומת כ - 1200 שהביא שמעוני ולא כולם מאשקלון. שמעוני מנסה לשדר עליונות, אבל היא פסיכולוגית בלבד ולא קיימת במציאות אלא פרי דמיונו בלבד שהוא מנצח.

תמונה שלו עם שרה זכריה על הצטרפותה אליו תעלה לה במספר המנדטים למועצה, רבים מהגמלאים כבר הודיעו לה שהם לא הולכים איתה. מי שהלך איתה הוא השופט בדימוס, עמירם דננברג, כאשר מאדם שהיה שופט בבית המשפט השלום באשקלון, מצופה לא להיות עם אדם שעומד נגדו כתב אישום חמור ביותר והסיכויים שהוא יכהן אם יבחר בכלל, קלושים עד בלתי קיימים, להסתכל על מפגש מהסוג הזה בצורה שונה, דננברג כנראה איבד את זה ואת עצם קיום המפגש עם שמעוני, כדבר תמוה כמו שאמרו מספר עורכי דין בעיר. דננברג כנראה לא נתן דעתו לעובדה התמוהה הזו. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה