חיים סופר ואיתמר שמעוני עשו מה שבא להם בכסף הציבורי



"האם הסיבה שאשקלונט לא היה מקבל פרסום היא בגלל כתבות שלא אהבו או עסקית"? שאלה רוית נגב, עורכת דינו של יואל דוידי, את דוברת העירייה לשעבר, אושרה סגל: ״לא עסקית״, ענתה הדוברת. כך עבדה המכונה המשומנת של סופר את שמעוני נגד כתבות לא מחמיאות. סופר בונה על זה לחזור לעירייה ולנקום באלה שהדיחו אותו. המשך יבוא, ודברים חמורים יותר שעשו השניים

אשקלונט

התשובה  הזו הייתה ידועה גם לנו, לא רק מהעירייה אלא גם מהחברה הכלכלית אותה ניהל, חיים סופר, מספר חודשים. ההוראה החכ״ל הייתה לעצור את הפרסומים "לאשקלונט" באה ישירות מסופר, האדם הכי בלתי bסבל בעיריית אשקלון, על ידי רוב עובדי העירייה,  ושותפו של שמעוני לניהול המעוות שלהם. לא היינו צריכים את בית המשפט כדי לשמוע את הקומבינות של השניים ״הלנו אתה או לצרינו״, היה שם נרדף לדרך עבודתם של השניים. אבשלום חדד, הבעלים של עיתון "סטאר" היה מתלונן ישירות אצל סופר למה הוא מקבל רק עמוד פרסום אחד ואחרים שלושה  וארבעה עמודים בשבוע.

בשבוע שעבר ראינו את מכונת ההשמדה של הצמד סופר את שמעוני על הניירת, כאשר סופר מורה לשלם ליוסי ודנה, הבעלים של מכון הסקרים ״שווקים פנורמה״ למרות שהוא יודע שלא הייתה הזמנה לתשלום וזה נוהל חמור וגובל במינהל לא תקין. סופר כתב בכתב ידו והתשלום בוצע ללקוח שרק הוא, שמעוני וסופר יודעים מה עשו בסקרים אם בכלל, אחרי תשלום של מאות אלפי שקלים לודנה, גם אם זה בניהול לא תקין.

יוסי ודנה, ערך סקר בדרך עקיפה על ידי מישל בוסקילה, ומתקציב הבחירות שלו עבור אשקלון. ודנה הוא הסוקר הבלתי מעורער של עיריית אשקלון בתקופת כהונת סופר ושמעוני. הסכומים ששולמו לו אולי נשמעים דימיוניים ונעשו עבור דברים שונים, כמו למשל:  ביצוע סקרים עם השאלה על שביעות רצון התושבים מהטיפול בפניות הציבור, בכל חודש ובעלות של 117,617 שקלים עבור חודשים: מאי, יוני, יולי, אוקטובר, דצמבר בשנת 2015. זו דוגמא אחת בלבד וכל שאר החשבוניות יובאו בכתבה נפרדת.אנחנו נביא את העובדות והסקרים עליהם שולמו מאות אלפי שקלים.גם את אלה ששולמו ולא נעשה כלום.

האם שמעוני בעד הרבנים או נגדם? ומה הקשר לסופה ביילין?. בקרוב תדעו.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה