כפי שפרסמנו לפני שבוע: סופה ביילין חתמה עם גלאם



ממלאת מקום ראש העיר, תשאר ככל הנראה בתפקידה גם בקדנציה הבאה, אחרי הסיכום שתצטרף לתומכים בו. הסכמה חשובה, ישמר הסטטוס קוו בעיר. שרה זכריה בדרך?

יח״צ

חבירה משמעותית במרוץ של תומר גלאם לראשות העיר אשקלון:ממלאת מקום ראש העיר, סופיה ביילין, הודיעה היום (ראשון), עלהחלטתה לתמוך בראש העיר המכהן, תומר גלאם, בהתמודדות על ראשותהעיר. חברי סיעת "אשקלון ביתנו", אשר מייצגים ציבור נרחב, תמכובהחלטה זו פה אחד.

במסגרת ההסכם, שנרקם בין הגב' סופיה ביילין לבין מר תומר גלאם, ניתןביטוי לעובדה שסיעת "אשקלון ביתנו", בראשותה של סופיה ביילין, הינהשותפה מלאה מהותית בניהול העיר ובקואליציה שתתגבש.

סופיה ביילין, העומדת בראשות הסיעה, הינה נציגה של רוב ציבור העוליםבאשקלון ובשל כך רואה חשיבות רבה בשמירה על צביונה הפלורליסטישל החברה בעיר. כפועל יוצא, הוחלט וסוכם בינה לבין מר תומר גלאם, כי הסטטוס קוו ישמר, וכי לא יוקמו שכונות חרדיות נפרדות בעיר.

גב' ביילין סבורה שהסכם זה מאפשר לסיעות אחרות נוספות, שטובתהעיר אשקלון בראש מעייניה, להתאחד סביב מועמדותו של ראש העיר מרתומר גלאם ומאמינה כי אלה שסומכים עליה ותומכים בסיעתה, יביעו אתתמיכתם בהחלטתה כבר בימים הקרובים.

תומר גלאם, ראש העיר: "הכוחות החיוביים באשקלון מתאחדים תחתהשאיפה למצוינות, להחזרת הכבוד והגאווה. סופה ביילין היא מנהיגהאמיתית. יש בינינו שיתוף פעולה מעולה לטובת העיר והציבור. הצבנויעדים ברורים לקדנציה הבאה ויחד נעמוד בהם. אני מודה לסופה עלהתמיכה. ביחד ננצח."

בהמשך יפורסם הסכם קואליציוני שנחתם בין הצדדים.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה