סטירת לחי לגימלאים: אנחנו לא נלך איתה



חברת המועצה שרה זכריה, החליטה אחרי משא ומתן עם אנשי תומר גלאם, להתחבר לראש העיר המושעה, למרות שידעה שרבים מהגמלאים לא ילכו איתה בגלל המהלך הזה. דאגה לעצמה?

אשקלונט

התחברותה של חברת המועצה, שרה זכריה לאיתמר שמעוני, עוררה סערה בקרב הגמלאים, שהחליטו שהם ילכו נגדה. אחד מהם הוא, אריה קרן: "אני חודשיים אומר וכותב שמי שהולך איתו צריך להתבייש, זה מעל לכל שיקול פוליטי ואסור לבחור במי שאומרים אנשי החוק לכאורה שהוא פושע. חודשיים אני מתריע מללכת  ואם היא הלכה אנחנו לא איתה ולא רק אני זה אלפי גימלאים שיסירו את תמיכתם בה. מי שהולך איתו צריך להתבייש ושרה צריכה להתבייש". אומר קרן.

עוד גימלאי שביקש לא לחשוף את שמו אומר "זה מעשה בגידה בציבור הגמלאים מהמעלה הראשונה. הגמלאים צריכים להשיב לה כגמולה ולא להצביע עבורה בכלל". גמלאי נוסף (ג.ח) ,״אני מתכוון לדבר עם גמלאים נוספים כדי שלא יצביעו עבורה וגם לא יהיו פעילים שלה ביום הבחירות״.

בהמשך אנחנו נביא תגובות נוספות של גמלאים שאומרים שיפרשו מהתמיכה בשרה זכריה. אחת מהן היא ברשימתה של זכריה למועצת העיר.״מי הולך עם אדם שיש לו כתב אישום חמור כל כך? אני אהיה מחוץ לרשימה"..

גימלאית נוספת שנמצאת בקבוצה גדולה בווטצאפ אמרה "כבר הערב אני מעבירה במסר לכולם, שהם חייבים לפרוש מהתמיכה בשרה זכריה. אין מצב ללכת איתה ובטח לא להצביע לאיתמר שמעוני. היא הפסידה מאות גמלאים ועדיין מקווה שהיא תחזור בה. אנחנו משובצות לפעילות ביום הבחירות אולם אין לנו שום כוונה להגיע".

כןתבת הגמלאית, רחל רון: "התאכזבתי קשות מהתחברותה של שרה לשמעוני. הפסקתי להיות פעילה מתנדבת.  כיוון שכבר סגרה את עסקת חייה. היא לא זקוקה לקול שלי וגם לא ליתר קולות  מצביעי ארגון הגמלאים. היא זקוקה לקולות של מצביעי שמעוני"..

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה