רוני מהצרי: קורא לתושבי אשקלון לתמוך בתומר גלאם



ראש העיר לשעבר הצהיר על תמיכתו בראש העיר הנוכחי שמתחזק בתמיכה נוספת "הוא היחיד שיפעל אך ורק לטובת העיר אשקלון" אמר מהצרי

מהצרי וגלאם

בזמן שמערכת הבחירות באשקלון מגיעה לישורת האחרונה, ראש עיריית אשקלון בפועל, תומר גלאם, מקבל חיזוק נוסף מראש העיר לשעבר, רוני מהצרי. מהצרי, שהסיר לאחרונה את מועמדתו לראשות העיר במרוץ הנוכחי, החליט לקרוא לתומכיו לתמוך בתומר גלאם ולסייע לבחירתו.

"מהיכרותי את המועמדים ואת המצב הפוליטי והמוניציפאלי בעיר, אני קורא לכל התושבים להצביע עבור תומר גלאם", אמר מהצרי. "הניסיון שצבר תומר כממלא מקום ראש העירייה וכראש העירייה בפועל, יאפשר לו להמשיך את תפקוד המערכת. תומר יצליח לרתום  גורמים ממשלתיים לטובת העיר. הוא אחד משלנו, כוח הרצון שלו והצניעות שלו יסייעו לו להצליח. אני מאמין שתומר יאייש צוות מקצועי וביחד עם נציגי הסיעות שחתמו איתו על הסכמים, הוא יפעל אך ורק לטובת העיר אשקלון".

עוד מציין מהצרי: "ההצבעה עבור תומר גלאם היא בחירה אישית בו לראשות העיר, זאת בניגוד להצבעה עבור שמעוני שתביא איתה את הצבתו של מספר 2 שלו כראש עיר - מועמד שאינו מוכר לתושבי העיר ויכולותיו אינן ברורות. גרוע מכך, ייתכן ואולי נגרר לבחירות חדשות בעוד מספר חודשים במידה ומשפט שמעוני יסתיים בהרשעה. על כן אני סומך על התושבים שיעשו את הבחירה הנכונה ויבחרו רק בתומר גלאם לראשות העיר אשקלון".

ראש עיריית אשקלון בפועל, תומר גלאם, הודה למהצרי על התמיכה ואמר כי: "ביני לבין רוני מהצרי יש מערכת יחסים ארוכת שנים המבוססת על כבוד הדדי והערכה. אני מודה לרוני שרואה כמו תמיד את טובת העיר לנגד עיניו וקורא לכל הכוחות החיוביים באשקלון להתאחד. זהו בהחלט צו השעה ועלינו לבחור מנהיגות שתוכל לכהן, שלא תכניס את העיר לקפאון ושתמשיך בהצלחה. אני משוכנע שיחד עם כל הכוחות החיוביים, ננצח".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה