שמעוני מתבכיין ומעורר תהיות



קראתי פוסט שהעלה ראש העיר המושעה וממש ריחמתי עליו. אם לא היה לו מה להפסיד ולא מדובר רק על תפקיד ראש העיר, הוא היה מתקשר ומברך את תומר גלאם

אשקלונט

תן לנו לשכוח איתמר שמעוני את מעלליך. תן לנו עיר נקייה  מבעלי כתבי אישום: הלבנת הון, הפרת אמונים, שוחד ומעשי מרמה, את הנשים נשים בצד שמס הכנסה יטפל באי תשלום המיסים שלך. עם תיק כבד כזה היית צריך לפנות זמן לא לכתיבת פוסטים, אלא להתרכז בזיכוי שלך מהאשמות אלה. נכון, ההבטחות שנתת לגורמים מסויימים לא יכולות להתקיים. כן, אדוני ראש העיר לשעבר, ניצחו אותך. אתה מניפולטור, אתה משקר בלי להניד עפעף,  אתה מדבר לציבור לא מטומטם ואתה בז לו בכל משפט, בכל מילה ובכל אות שיוצאת מפיך. לולא היית בעל ואב לחמישה ילדים, שהם עלולים להיפגע, הייתי מוכיח לך עוד כמה דברים שהציבור לא יודע עליך ואתה יודע מצוין על מה אני מדבר. איתמר  שמעוני, אתה אדם שמוכיח גם בפעם הזו שאינך יודע להפסיד בכבוד. מציע לך להתרכז במשפט אותו מנהלת המדינה נגדך ובמבחן הציבור נכשלת. כל הניסיונות שלך ליצור עכשיו כותרות שליליות, יביאו אותך לתהום שאין דרך חזרה ממנה. 

זוכר מה אמר ראש הממשלה, לא? מזכיר לך קצת מהמשפט שמלווה את ביבי נתניהו בהתנהלות שלו מול חקירות המשטרה ״לא היה כלום כי אין כלום״. אתה בוחר בדרך מסוכנת ואתה יודע שבסיומה אתה עלול למצוא את עצמך במקומות שתעדיף לשכוח. נכון, תתפטר מהמועצה ותתרכז בשמירה על משפחתך ובניסיונות לטהר את שמך מהחשדות הכבדים נגדך. 

אתה מדבר על יושר? אתה? תבדוק חום כי לדעתי אמרת משהו שלא מסתדר עם ההגיון. יושר? ״יש לנו מסמכים״, אתה אומר. אני בעד שתציג אותם לציבור ולפני כן תשלח זר פרחים לראש העיר הנבחר, תומר גלאם. אתה יודע שאני צודק ושם בפניך ראי שתוכל להתבונן בו. את הכסף סופרים במדרגות.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה