יום הבוחר: תשאירו את העיר נקיה מפושעים ועבריינים



מי שחושב שזה מכוון אליו אז הוא באמת כזה. היום הזה יקבע את פני העיר לחמש השנים הבאות, האם העיר תנוהל תוך כדי שחיתות או מתוך ניקיון כפיים. אתם המתלבטים, עשויים לחרוץ את גורל העיר בהצבעתכם. הנה מבט על חמשת המתמודדים
בתמונה: השופטת לימור מרגולין- יחידי

יח"צ

למרות שתלוי ועומד נגדו כתב אישום מהחמורים בישראל וכבר ברור שהוא לא יוכל לכהן כראש עיר, גם אם יבחר, איתמר שמעוני, ממשיך כאילו אין מחר, בה נדע את תוצאות האמת ולא שקר השקרים או סקר הסקרים. באופו אישי אני חושב ששמעוני לא ראוי להתמודד בכלל, אולם החוק ההזוי מתיר לו את זה והוא לא יפספס את ההזדמנות לשטות בציבור האשקלוני. שמעוני יודע לדבר והוכיח שיודע גם לעשות, בעיקר לטובת עצמו על פי כתב האישום, שעליו, לכאורה,  יושבים בכלא לפחות 4-5 שנים עם קלון לשבע שנות  השעייה מכל תפקיד ציבורי  מה שמונע התמודדות בשנים האלה. עכשיו תחליטו את להיות שותפים למשהו וירטואלי כשתראו אותו בקומה הרביעית זה יהיה בתמונה על הקיר בכניסה ללשכת ראש העיר, זכר לימי החורבן שנפלו על אשקלון, שהפכה לקריקטורה עצובה בכל רשתות התקשורת הארציות. אתם באמת לא מבינים את זה שהוא הפרצוף של אשקלון כלפי תושבי מדינת ישראל. מה נסגר אתכם?.

אתמול הייתי באולמה של השופטת, לימור מרגולין - יחידי, היא השופטת שתחרוץ את גורלו של שמעוני בסופו של דבר. שופטת חכמה ועילוי בתחום המשפט, לא נופלת מלשונם החלקלקה של הפרקליטים ושמה לב לניואנסים הקטנים שהם חלק מהנוף בבתי המשפט, הציניות שבדרך כלל מראים הסנגורים שמרגישים שהם מפילים את התיק החמור הזה לקרשים. ממש לא כך. אתמול כששמו של מנכ"ל העירייה בעבר, חיים סופר, עלה במהלך הדיון הסנגורים ניסו לברוח עם העדה, עורכת הדין, אילנה מרכוס מלהזכיר את שמו של סופר, למה?. השופטת הבינה שהתפוח החם והלוהט הם הצמד סופר ושמעוני ולקחה על עצמה את מלאכת השאלות ואז חיזקה את מה שחשדה בו, חיים סופר ואיתמר שמעוני, לחצו בעיקר בקטעים של היזם, יואל דוידי. בלי להיות משפטן אפשר להבין שאילנה מרכוס ואיתן צוריאל היועץ המשפטי לעירייה, שגם הוא הלך הביתה במהלך הקדנציה של שמעוני וסופר, היו הבלמים של הצמד הזה, למכירת העיר בכפיה ודי אם תעיינו בפרוטוקול שהעברנו ישירות מאולם בית המשפט. אסור לאנשים כמותם לחזור לבניין העירייה והתכנית היא, חזרתו של סופר לבניין העירייה אם שמעוני יבחר למרות שלא יכהן. זה מה שאנחנו רוצים באמת?.

תומר גלאם, הפך לחלק מהנוף בקומה הרביעית והוכיח שגם בלי התבוססות בקומבינות אפשר לעבוד, גלאם הוא ראש העיר בפועל ולמרות שיש קושי לזכור דברים שהיו לפני שהגיע לכסא ראש העיר, אצלי בולטת העובדה שהיו פקקים איומים בשעות הבוקר שכמעט ואינם קיימים עוד. עיר ללא עתיד שיש בה עכשיו חזון, עיר מושלמת שמסתכלת קדימה עם תמיכה ממשלתית. גלאם לא רק ראוי, הוא צריך להיות ראש העיר הבא.

אבי עייש - באמת אדם חביב ונחמד ונאור אפילו, חסר בו את הזיק שעושה אנשים כמוהו לראשי ערים, אם הייתי בין המלבטים הייתי מעדיף אותו על שמעוני בהצבעה, אבל הסיכוי שיהיה ראש העיר, לא קיים אפילו. זו הפעם הרביעית בה הוא מתמודד ועדיין אולי יכנס רק למועצת העיר ומקווה שאם יכנס הוא ישאר בה ולא יפנה את מקומו. במועצת העיר אתה בה לידי ביטוי כל חמש השנים ולא רק בשנה האחרונה שלפני הבחירות.

משה אטיאס צעיר המתמודדים ואיתי סהר, ולא בגלל שהם צעירים, עדיין לא בשלים לנהל עיר שעיקר הבעיה שלה זה להימנע שהגרעון שהשאיר איתמר שמעוני בסכומי עתק של כ - 300 מיליון שקלים, לא יגדל. הלוואי ויכנסו למועצה כדי לשדרג אותה וליצור תדמית חדשה לעיר ותושביה. 

יום בחירות מוצלח ובעיקר נכון לעיר.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה