אטיאס מתפטר מהקואליציה



כארבעה חודשים וחצי לפני הבחירות החליט ראש רשימת 'צעירי אשקלון' הממונה על האירועים והצעירים משה אטיאס להתפטר מתפקידו כיושב ראש מועצת העיר

יח״צ

כארבעה חודשים וחצי לפני הבחירות החליט ראש רשימת 'צעירי אשקלון' הממונה על האירועים והצעירים משה אטיאס להתפטר מתפקידו כיושב ראש מועצת העיר. לפני כחודש וחצי סערה מועצת העיר של אשקלון, כאשר כסאו של יו"ר המועצה משה אטיאס נשאר מיותם. אטיאס שנחשב לאחד מחברי המועצה הפעילים ביותר בחמש השנים האחרונות, ניהל ביד רמה את ישיבות המועצה בשנה האחרונה ונחשב כמי שאינו מהסס לדפוק על השולחן כאשר נפגע האינטרס הציבורי.

למקורביו סיפר השבע אטיאס כי מספר כי סיים את תפקידו עקב תחושת מיצוי, וחילוקי דעות עם הנהגת העיר הנוכחית - כאלו שאינם ניתנים לגישור.

אטיאס (33) התמודד בבחירות האחרונות ברשימת "צעירי אשקלון", והפתיע כאשר הביא אלפי מצביעים לקלפי, והכניס שני מושבים למועצת העיר. הוא מסיים את הקדנציה כאשר באמתחתו הישגים משמעותיים במיוחד. אטיאס פתח את אירועי פסטיבל דרום עולה לקהל הרחב ללא תשלום, בניגוד לשנים עברו. כמו כן הוא דאג להעלאה של מיליוני שקלים בתקציב מלגות הסטודנטים. בנוסף להישגים נוספים, חבר המועצה הדומיננטי גם הקים את מרכז הצעירים , כאשר העביר גם החלטת מועצה על הקמת כפר סטודנטים במתחם בו הייתה בעבר החווה העירונית .

כאמור לאחר כחודש וחצי של ערפל בעניין עזיבתו את המועצה, השבוע הפך העניין לרשמי. "אדון נכבד", רשם אטיאס במכתב רשמי שהוגש אמש לראש העירייה בפועל תומר גלאם. "הנני מתכבד להודיעך על התפטרותי מתפקיד כיו"ר מועצת העיר , התפטרותי תיכנס לתוקף החל מהיום".

"בתום תקופה משמעותית כיו"ר מועצת העיר. הגיע הזמן לשים את המפתחות" מסר אטיאס בתגובה. "אני בהחלט יכול לומר שבבוא הרגע אפרט מה הסיבות שגרמו לי להתפטר, אני חוזר ומדגיש כי אמשיך לשרת את הציבור נאמנה משולחן המועצה כפי שעשיתי עד עכשיו. בשבוע הבא הדברים יתבהרו".

מה אומר החוק. מאת: עו״ד תמר קידר. ״לידיעתכם: יושב ראש מועצה אינו חודל מכהונתו במכתב התפטרות שמגיש לראש העיר, אלא במכתב התפטרות שמגיש למועצת העיר״.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה