"יוזמה" מכריזה על כך שתתמודד למועצת העיר אשקלון



ברק חדריאן (30) הודיע כי יתמודד ברשימה עצמאית בבחירות שיערכו ב-30 לאוקטובר

ברק חדריאן,  צילום: שחר תמיר
"ברק חדריאן (30) הודיע כי יתמודד ברשימה עצמאית בבחירות שיערכו ב-30 לאוקטובר. חדריאן, בוגר תואר ראשון בחברה ופוליטיקה, תואר שני בלימודי ביטחון, סיים בהצטיינות שירות צבאי כלוחם בחיל הים ותמיד פעל במסגרות שונות למען החברה. במהלך התואר הראשון כיהן כיו"ר אגודת הסטודנטים של המכללה האקדמית תל אביב יפו והוביל שינויים מרחקי לכת עבור ציבור הסטודנטים. באותה תקופה, ברק היה חבר בארגון "שגרירי רוטשילד" שמטרתו להכשיר את הדור הבא של המנהיגות החברתית והעסקית בישראל ולהוביל לצמצום פערים במטרה להרחיב הזדמנויות ולקדם את החברה הישראלית
״בכל נקודת זמן בחיים שלי תמיד שאפתי להשפיע ולשנות. לאורך כל הדרך זה בער בי מבפנים וידעתי שיש בי את היכולת לייצר סביבת חיים טובה יותר", מסר חדריאן והוסיף: "לפני מספר חודשים התאגדנו קבוצה של אשקלונים שאוהבים את העיר, מאמינים בה ואכפת להם מהמקום בו הם גרים. התחלנו לדון על איך אנחנו לוקחים אחריות על המקום שבו אנו חיים, מה מפריע לנו, מה חשוב לנו ואיך נהפוך את אשקלון לעיר הכי טובה בעולם". 

לאחר פגישות עם עשרות תושבים הבין חדריאן כי הדבר החשוב ביותר לעשות הוא להוציא לפועל פרויקטים שנעצרו: "מדובר בתכניות חשובות שתקועות עמוק במגירה. הושקע בהן כסף רב – ואפס תוצאות. למשל, פארק ההיי טק שיביא אלפי מקומות עבודה חדשים, מרכז הצעירים שייתן מענה לדור העתיד, תחנה מרכזית שזקוקה בדחיפות להפוך לטרמינל חדש ומודרני, שכונת מגדל שזקוקה בדחיפות לשינוי ולחזור להיות ליבו הפועם של העיר והתחדשות עירונית של השכונות הוותיקות שתצמצם את הפערים החברתיים בינן לבין השכונות החדשות. קידום הפרויקטים האלו ישנו את העיר ללא היכר".
חדריאן הוסיף: "יש איתי נבחרת מצוינת של אנשים בעלי ניסיון חברתי רב. אנחנו נהייה תנועה שנקייה מאינטרסים וללא מחויבות לאף גורם חיצוני, רק לתושבי העיר. קיבלתי תמיכה גדולה ואני עושה את הצעד הזה ונכנס אל הפוליטיקה המקומית כי אני מאמין שהדרך היחידה לשנות היא מבפנים. נהייה הכתובת לציבור ונעבוד בשיתוף פעולה עם כל גורם שיאמין בדרכנו. לא נרפה, ניזום ונפעל ביצירתיות בלתי מתפשרת. הגיע הזמן להפוך תכניות למציאות".
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה