"תכלית עכשיו תהיה ליד הגה השלטון ותגשים את חזונה"



הסיעה המרשימה של סגן ראש העיר, יורם שפר, כוללת בתוכה נציגי שטח וציבור מכל רחבי העיר, ובהם עזרא עוזר, חן אהרוני, יפה נחום ובני עוזר. הם מאמינים שישיגו לפחות שלושה מנדטים: "אנחנו נהיה בדרג הכי גבוה של מקבלי ההחלטות, מי שיצביע לנו יודע שאנחנו פה אך ורק בשביל הציבור"

יח"צ

                   

יי משהו קסום בחברה הנפלאה של "תכלית עכשיו" למועצת העיר. לא פעם במהלך דיון או ישיבת מטה, מקבל אחד הנוכחים טלפון ובו על הקו מישהו שזקוק לעזרה, ומתחיל מיד לתפעל את הסיוע. ככה זה אצל "תכלית עכשיו", הציבור מעל הכל, גם אם הם עדיין לא במועצת העיר. מי שטוען שזה בגלל תקופת הבחירות, יכול להירגע: מדובר באנשי שטח שעושים לילות כימים למען התושבים, בהתנדבות מלאה, ולא מבקשים קרדיט על כך. "אנחנו שליחי ציבור", אומר היו"ר וסגן ראש העיר, יורם שפר. "אנחנו מנסים להתרחק מפוליטיקה, מבחינתנו מדובר בשליחות".

סביב שולחן אחד יושבים שפר, איש הציבור עזרא עוזר, המהנדסת חן אהרוני, השוטרת המיתולוגית לשעבר יפה נחום, ונציג הצעירים בני עוזר. במהלך החודש האחרון פעלו כולם במרץ, עברו מבית לבית, ערכו כנס מרשים בנוכחות מעל 450 משתתפים והציגו חזון מסודר לעיר כולם. "הקמפיין שלנו נראה כמו ריצה לראשות העיר", אומר שפר, "אבל אנחנו מאמינים כי כל חבר מועצה או סיעה חייבים לבוא עם חזון ברור לצד קבלות על עשייה, ולתת לבוחר את כל האפשרויות להחליט את מי הוא רוצה כנציג שלו. אנחנו נהיה בהגה השלטון ונגשים את החזון שלנו".

כאשר שפר מדבר על קבלות, הוא מציג את הישגיו הרבים: מאבקים נגד גופים גדולים שזיהמו את האוויר, בלימת תחנת כוח פחמית שלישית באשקלון, מהפכה בתחבורה הציבורית והוספת קווים למקומות שלא היו קודם כמו הרכבת, בית החולים והגן הלאומי, מיגור הקרינה האלקטרומגנטית בבתי הספר ומהפכת המחזור. "אנחנו הסיעה עם הכי הרבה קבלות", אומר שפר. "עזרא ידוע בכל העיר כמי שנותן יד לכל דורש, חן היא פעילה ציבורית בשכונת ברנע ובוועד ההורים, יפה הייתה 40 שנה במשטרה ופעלה רבות להצלת חיים בשכונת שמשון, ובני הוא הכתובת של הצעירים. זו הרשימה הכי איכותית שיש".

עזרא עוזר מתערב בשיחה ומוסיף: "לא הייתי מצטרף ליורם אם לא הייתי מאמין בדרך שלו, ששמה בראש ובראשונה את התושבים בראש סדר העדיפויות. אני החלטתי שאני רוצה להיות החוליה המקשרת בין העירייה לבין הציבור, ולצמצם כמה שרק אפשר את הביורוקרטיה המעיקה ואת הסחבת. אסור לאף אחד לשכוח שהתושבים הם הלקוחות שלנו, ואנחנו צריכים לתת להם שירות. ההצבעה בקלפי היא על טיב השירות, ומי שלא היה שם עבור התושבים לא צריך להיות חבר מועצה. הגיע הזמן לתת למי שיכול ורוצה באמת לשנות".

אהרוני מוסיפה: "העיר הזו זקוקה לשינוי בחשיבה, לאימוץ קווי מחשבה חדשים ולדם חדש במועצה. מועצת העיר חייב להתרענן, ואנחנו נהיה שם כדי לתת נקודות מבט חדשות בתחום הרווחה, העסקים והחברה".

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה