“בנט לך הבייתה המדינה לקראת אסון”



יואל ישורון, מרצה במדעי המדינה ודיקן הסטודנטים במכללת אשקלון, מזהיר בטור מנומק שהמדינה לפני קריסה

בנט ההורס

ישראל אוטוטוטו לקראת קריסה טוטלית של מערך הבדיקות ואסון בריאותי. על נתניהו להקים לאלתר ״ממשלת צללים״ כדי להציל את המדינה מהטירונים והמופקרים ״המנהלים״ אותה.

א. שר הבריאות,ניצן הורוביץ, אמר: ״אנחנו במלחמה״!!! סליחה..? אנחנו במלחמה וראש הממששת וממשלת החלם הרעה והמסוכנת הזו מאפשרים בשל פופוליזם מסיבות הדבקה המוניות בסילבסטר כאילו הכל סבבה. מה ש׳תגעת בנט..?

ב. מתחמי הבדיקות מפוצצצצים באלפים עם זמן המתנה הזוי ושערורייתי של שעות ארוכות ומה אומר שר הבריאות..? ״יהיו אנשים שלא נבדוק אותם״. מה..??? זה מחדל יום כיפורים רפואי!!! רבים אינם נבדקים והולכים לעבודה - כי הממשלה הרעה הזו החליטה לא לפצות אותם!!!

ג. השר אלעזר שטרן ( ולא רק הוא) מלין כי ״מדיניות הממשלה לא ברורה״. שאשא ביטון שולפת שיש לשקול בדיקות אנטיגן בבית ( כאשר מסתבר שבדיקות אלה לא יעילות ולא אמינות!!!). במתחמי הבדיקות זעם ותיסכול של אלפים על סף פיצוץ. ימין לא יודעת מה עושה שמאל, ולהיפך.

ד. לית דין. לית דיין. אין ממשלה. אין מנהיג. הכל חלטורה. בילבול מוחלט. פופוליזם ואימפוטנציה ניהולית של ראש הממששת ואסופה של טירונים שלא יודעים מה לעשות. ואם יש גם תקשורת מגוייסת ומופקרת שכל יהבה - לאתרג את בנט - לא פלא שהכל מתפרק.

סוף דבר:
דמיינו את ערוצי הטלוויזיה ועורכי העיתונים אילו הקטסטרופה הזו הייתה במשמרת של נתניהו..? ??האולפנים היו הופכים לשדה קרב ובמות הסתה נגד הממשלה. לפיד ושות׳ היו זועקים חמס עם אלפי מפגינים ברחובות.

נתניהו,
זה הזמן להקים ״ממשלת צללים״!!! צריך להציל את המדינה מידיהם של הטירונים וחדלי היכולת.

הכותב:
יואל ישורון
מרצה למדעי המדינה
המכללה האקדמית אשקלון

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה