בני גנץ, לך אתה!



הוא הפך בזכות עצמו לקוריוז פוליטי. כל ראיון איתו הופך למופע הגחכה עצמית ומופע פורימי בהמשכים. ויותר מכל, מדינת ישראל ניצלה מסכנה ממשית, אילו חלילה הוא כיהן כראש ממשלה

א. גנץ פיתח תודות למפגינים האנרכיסטים שפת ביבים. שיח רווי שינאה. רפש ועילגות מחרידה. עכשיו, כשכהונתו כשר המשפטים ומלחך פינכא של אביחי מנדנבליט פוקעת מחר, הוא מכנס מסיבת עיתונאים ומאיים - שיפעיל את מנדנבליט כדי שהאחרון יממש את האיום המאפיוזי והביריוני להוציא את נתניהו לנבצרות.

ב. זה אותו בני גנץ שהגחיך את עצמו עד זרא, כששלח נציגה ממפלגתו לומר לח״כ מנסור עבאס מרע״מ שלא ימליץ על לפיד כמועמד בפני הנשיא, אלא עליו. זאת בעודו ״שוכח״ שהוא ״עלה״ מ-33 מנדטים ל-8 מנדטים, וגם ״שוכח״ שהן הוא עצמו והן מנדנבליט נמצאים בניגוד עניינים מובנה וחמור, בשל פרשת ״המימד החמישי״ .

ג. האמת, בני גנץ הוא בנבצרות מובנית. שר מובטל וחסר כל מעש בכ- 5 משרדי ממשלה מבלי שמנדנבליט או התנועה השיקרית לאיכות השלטון עותרים לבג״צ בדרישה הקוראת לו להתפטר מניהול של 5 משרדים ממשלה בעת ובעונה אחת ( טוב מה שאסור לנתניהו מותר לגנץ.. אולי עניין ליכולת וכישורים עודפים..).

סוף דבר:
סופה של כת השינאה ובני גנץ להתאדות מהזירה הפוליטית ולהותיר חותם של קוריוז פורימי. דגל שחור מתנוסס מעל ראשו של גנץ ושותפיו. יאלללה שילך הבייתה!!!

הכותב:
יואל ישורון
מרצה למדעי המדינה
המכללה האקדמית אשקלון

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה