המריצה והמיזבלה של איווט ליברמן: חקירה עכשיו



לא מיקרי שהקונטרס האנטישמי והמפלצתי שהשפריץ ליברמן - כי ישלח ״את החרדים יחד עם ביבי על מריצה אחת למיזבלה טובה״

יח״צ

הכל נאמר בתכנית האשפתות של ״אופירה וברקו״. וזה עוד בליווי צחוקם המתגלגל של השניים, כאילו צפו בתכנית סאטירה. אלוהים, לאיזה עוד בור תחתיות ושפל יכול לרדת ליברמן..???

א. המראות המצמררים והמזעזעים מגיא ההריגה וממחנות ההשמדה, בהם הצוררים הגרמניים מעמיסים נחיל בלתי נגמר של גופות יהודים, ורבים מהם חרדים, שהומתו בתאי הגזים, צפים ומזדקרים נוכח שפת הביבים וההסתה של ליברמן שתוביל חלילה לפגיעה בנפש.

ב.אך לא רק האמירה המפלצתית מזעזעת ומטלטלת, אלא האולפן שנתן לדברי הסתה נוראיים אלה מקום של כבוד באולפנים, משל היה ליברמן אוראקל, אורים ותומים. אני תוהה כרבים, עד כדי כך הפכה התקשורת במה ומקור לגיטמציה להסתה, והכל בשם שינאת החרדים? ודת ״רקלאביבי״?

ג. שאלות:
1. האם היועמ״ש מנדנבליט יורה על חקירה לאלתר של ח״כ ליברמן בעוון דברי הסתה וגזענות, כמו גם התרת דמם של החרדים ורה״מ?
2. האם יו״ר וועדת הבחירות, כבו׳ השופט עוזי פוגלמן, שמיהר לפסול את השתתפות רה״מ בתכנית סאטירה בתואנה של תעמולת בחירות, יורה על הפסקתה לאלתר של תכניתם של ״אופירה וברקו״ בהיותה אם כל חטאת של תעמולת בחירות?
3. האם מנכ״ל רשת 12, יורה על השעייתה של תכניתם של ״אופירה וברקו״ בשל דברי ההסתה מסכני החיים של חרדים שנאמרו בתכניתם תוך שהם נותנים במה להסתה ומצחקקים לאור דברי הבלע?

הכותב:
יואל ישורון
מרצה למדעי המדינה
המכללה האקדמית אשקלון

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה