״הפרשן״ ברוך קרא, מנדנבליט ונתניהו



הפוליטרוק והתועמלן המשפטי של ערוץ 13. ברוך קרא, הפך את שינאת נתניהו לגידול ממאיר. ברוך קרא רק מתחפש לפרשן משפטי ועיתונאי, אבל הוא יושב ומקשקש באולפן ובטורים באתרי העיתונות והטוויטר, על תקן של תועמלן של השמאל. מלא מלא

יח״צ

יואל ישורון מביע דעתו על הפרשן של ערוץ 13 וכרגיל שם להם את האמת בפרצוף.

א. ברוך קרא עף על עצמו, משל היה מגיש הטלוויזיה האמריקאי המיתולוגי, לארי קינג. אבל הוא בסך הכל הסנשו פנשו של אביחי מנדנבליט ו״כנופיית שלטון החוק״, כפי שהגדירם הנשיא ריבלין.

ב. היום באתר חדשות ״וואלה״ הוא מעלה טור תעמולה חלול, רדוד ומתלקק,עם אוסף בדותות ו״ניתוחים״ פוליטיים ומשפטיים רדודים עד זרא, מהולים ברמזים עבים מאוד למנדנבליט איך עליו לפעול ( קוד תיפעולי). זה עושה ״הפרשן״ בטורו, כשהוא מציג לקוראים ( במיוחד, למנדנבליט ושופטי נתניהו ובג״צ) את מנדנבליט ״ההחלטי״ ( כשזה נגד ביבי) לעומת מנדנבליט ההססן, הלא החלטי.

ג. מנדנבליט ״טעה״ בחוסר החלטיות, הוא כותב. אילו כתב מנדנבליט בתשובתו לבימ״ש, כי אין לו תיעוד בכתב לחקור את נתניהו, כי הוא חושב שלא צריך, הוא לא היה מובך בהית המשפט. אבל, היועץ ״טעה״ כשאמר שהדברים מתועדים בפרוטוקולים.

ד. לא ברוך קרא. אתה יודע שמנדנבליט לא ״טעה״. אתה וחבריך באולפן יודעים שהיועץ מנדנבליט והתובעת ליאת בן ארי - שיקרו לבית המשפט!!! אתה יודע שהחקירה נוהלה ללא אישור מתחייב מראש. אתה חשבת כמו מנדנבליט ושות׳ שנתניהו ישקשק ויפרוש. לא ידעתם שיש לכם עסק עם אריה שילך איתכם עד הסוף.

ה. התועמלן ברוך קרא כבר מאותת לבג״צ ולמנדנבליט כשהוא כותב ש״לא צריך להיות גאון״ כדי לזהות שנתניהו הולך ״נגד רשויות החוק בכל הכוח, וזה יכול להוביל לנבצרות״. והתועמלן מציין שמנדנבליט הוא סתם שפן שחושש ״ממה יגידו״? ״איך זה ייראה״?

ו. ואז..??? התועמלן שולח כבר מעין איום מאפיוזי לכאורה למנדנבליט - אם אתה לא רוצה שיפצלו את תפקידך לתובע ויועץ, אזי, אתה ״צריך להיות מספיק אמיץ כדי לשקול ברצינות הכרזת נבצרות״!!!

ז. הבנתם..?
התועמלן ברוך קרא מפעיל לחץ באמצעות אתר ״וואלה״ על מנדנבליט ( עם רמז עבה לבג״צ) - תכריז על ״נבצרות״ לנתניהו, או שנפצל את תפקידך ליועץ ותובע!!! כי בגלל שפחדת להכריז על ״נבצרות״ לביבי,תדע לך שהתקפותיו של נתניהו עליך - יתגברו.

סוף דבר:
זו לא רק הנדסת תודעה. זה קונטרס זדוני שהכותב יודע שמנדנבליט ושופטי ההרכב בתיקי נתניהו קוראים את הטור שלו. גם חבריו בפרקליטות קוראים. גם שופטי בג״צ. גם חבריו לברנז׳ה בתקשורת קוראים - להם הוא מכוון!!!

הכותב:
יואל ישורון
מרצה למדעי המדינה
המכללה האקדמית אשקלון

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה