התשובה ללהקת ״רק לא ביבי״ ו״לך״: 40 מנדטים



השמאל כולו, על זרועות התמנון ההרסניות שלו, בתקשורת ובמערכות אכיפת החוק והמשפט, בהתקף קיצוני של פסיכוזה וטירוף מערכות. טירוף ופסיכוזה הנובעים מכישלון ההפיכה השלטונית שרקחו במוחם המעוות, וקריסת האידאולוגיה

ה״לך״ התהפך עליהם. כחול לבן הלכה מפורקת עד דק, וגנץ הולך אוטוטוטו, ומותיר אחריו שובל ארוך של בוז, על התנהלות שערורייתית ומסכנת חיים המונחת ע״י יועצי אחיתופל בשמאל. יועצים מסוכנים החותרים בגיבוי משפטי, ליצור כאוס של תחלואה ותמותה, כדי לחבל בסיכויו של נתניהו לנצח.

♦️ תזמורת נגני ה״לך״ עם נגיף השינאה הולכת ומתאיידת. בוגי יעלון, ניסנקורן, עמיר פרץ, עופר שלח, רון חולדאי, גבי אשכנזי, איציק שמולי, דני יתום, ירון זליכה ואהוד ברק- התאיידו. ניראה שיד אלוהים ושלוחיו מטה, באים חשבון , אחד אחד, עם מחוללי האנרכיה ורוקחי נגיף השינאה.

♦️ נגיף השינאה חילחל במסות אדירות ובלתי נתפסות בדיפ סטייט. בפרקליטות, במנדנבליט, בבג״צ, במהנדסי התודעה המסוכנים בתקשורת הפייק. זו הפכה לרשת הסוואה מתואמת לפרטים, ערוכה לחיסולים ממוקדים ומתוחכמים, באמצעות מנגנון עיוועים משומן ומשחית לתפירת תיקים + דיקטטורה שיפוטית דרקונית שאין לה אח וריע בעולם.

♦️ השערוריה שהתחוללה אמש בחצות, כאשר היועץ המשפטי פסל החלטת ממשלה, משל היה יוליוס קיסר, היא שיאה של ההפיכה השלטונית. שיאה של דיקטטורת הפקידים בגיבוי המהפכנים האמיתיים והמסוכנים - שופטי בג״צ.

♦️ שופטי בג״צ הם המנצחים על להקה זו. על הפיכה שלטונית זו. במסווה משפטי. תהליך מישפוט הפוליטיקה והאקטיוויזם השיפוטי הגיעו לקצה האוורסט. ההתערבות השערורייתית של בג״צ בחוקי יסוד היא סכנה ממשית. בג״צ מבקש להשתלט על הרשות המחוקקת והמבצעת בכוח פסיקות דמוניות. זו אנרכיה.

סוף דבר:
הימין חייב להתעורר למאבק שיוכרע רק בקלפי!!! ב- 23/3/21 יכריע העם, הריבון, אם המהפיכה הצליחה. אם נתניהו יגיע עם 40 מנדטים ההפיכה תיעצר. נתניהו יהיה חייב לעשות סדר במערכות הרקובות, המסואבות והאנרכיסטיות הללו.

הצביעו רק מחל בראשות נתניהו!!!

הכותב:
מרצה למדעי המדינה
המכללה האקדמית אשקלון

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה