יחסים מושחתים בין התקשורת ומערכת המשפט



כמרצה וותיק למדעי המדינה צר לי לקבוע כי אין שופטים בירושלים!!! צדקה כלת פרס ישראל, פרופ׳ רות גביזון ז״ל, כי ״נתניהו לא יזכה למשפט צדק״

א. הפרסום הערב בערוץ 13 על תוכן נאומה של התובעת במשפט נתניהו , ליאת בן ארי, הוא ביטוי בוהק ליחסים המושחתים בין התקשורת למערכת אכיפת החוק ומערכת המשפט.

ב. ההדלפות המדויקות על תוכן נאומה + על ההיוועצות והישיבה על תוכן נאומה עם מנדנבליט עד כדי מדידת זמן נאומה - זו מגה-שערורייה. מגה-שחיתות בין תקשורת למערכת המשפטית. אלה יחסים מושחתים המהווים פגיעה חמורה, מכוונת, זדונית ובעקביים דורסניות בזכותו של נתניהו להליך הוגן!!!

ג. ״נאום פתיחה״ של ליאת בן ארי? נאום ולא ״דברי פתיחה״? שזה המונח המשפטי. הפיכת דברי הפתיחה לנאום הפתיחה זהו מופע תקשורתי פר אכסלנס. הגב׳ בן ארי עם עבירות הבנייה ״נואמת״ על הפגיעה באמון הציבור???

ד. זו בושה וחרפה למערכת המשפטית. זו בושה לפרקליטות רקובה ומושחתת. בושה לשופטי ההרכב שנתנו הכשר ולגיטמציה ל״נאום הפתיחה״ הפומפוזי. זו בושה להרכב השופטים שהפכו את הופעת נתניהו לחובה משפטית - באשר היא אינה חובה אלא זכות!!!

ה. זו בושה לשופטי העליון לשעבר השומרים על דממת אלחוט כשהם צופים בקרנבל ובהתנהלות השערורייתית של הצמד בן ארי ומנדנבליט. זו השחתה של ההליך השיפוטי. זו רמיסה של שלטון החוק וזכויותיו הטבעיות של רה״מ למשפט צדק.

סוף דבר:
המדובר כאן ב״רשת הסוואה״ (Darknet) מסוכנת שתפרה תיקים הזויים במיתפרה רקובה ומושחתת ותכליתה - הפיכה שלטונית!!!

הכותב:
יואל ישורון
מרצה למדעי המדינה
המכללה האקדמית אשקלון

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה