כשגנץ מכהן ב-5 תיקים: לא ביבי - שותקים



מנדנבליט צבוע. התנועה לאיכות השלטון עם הבוס אליעד שרגא צבועה. המכון הישראלי לדמוקרטיה צבוע. יאיר לפיד צבוע. מר״צ צבועה. העבודה צבועה. תקשורת הפח - אמא של הצביעות. למה..???

יואל ישורון. פרטי

הנה הסיבות, על פי יואל ישורון, דיקן הסטודנטים במכללת אשקלון, לאפסיותם של אנשי ״רק לא ביבי״

א. ח״כ בני גנץ מכהן כרה״מ החילופי, שר הביטחון, שר המדע והטכנולוגיה, שר המשפטים ושר הרווחה מיום ראשון. ספרתם נכון -5 תיקים!!! אף מילה בתקשורת. אף עתירה לבג״צ. אף מאמר או פוסט של המכון הישראלי לדמוקרטיה. דממת אלחוט ביש עתיד. גם במר״צ. בעבודה. בתנועה לאיכות השלטון. נאדה. כלום.

ב. אממממממה..???
זוכרים את העותר הסידרתי נשיא התנועה לאיכות השלטון??? ב-12/2018 הוא עתר לבג״צ על שנתניהו מכהן ב-4 משרדים. הוא טען שמדובר: ״במצב בלתי סביר באופן קיצוני״. רה״מ נתניהו הודיע לבג״צ כי בסוף דצמבר יתפטר מכל תפקידיו- העתירה התייתרה. עכשיו הצבוע לא עותר.

ג. במאמר חד ונוקב של המכון הישראלי לדמוקרטיה מ-2015 נכתב בהקשר זה, כי על אף שהחוק אינו אוסר זאת מפורשות, המצב בו נתניהו מכהן כשר במספר משרדים הוא ״הסדר צורם״ וזו תופעה ״בלתי נסבלת מבחינה משטרית ומשילותית״. איפה הם עכשיו עם גנץ..? ניראה מאמר..?

ד.״יש עתיד״ של לפיד עתרה נגד נתניהו לבג״צ. בג״צ אמנם דחה את העתירה אך כבו׳ השופט מלצר אמר ששתיקת חוק היסוד משמעה - ״הסדר שלילי״. והוסיף ואמר: ״ ראש הממשלה הוא המנצח על תזמורת השרים ולא אחד הנגנים״. איפה לפיד? איפה היועמ״ש מנדנבליט שימהר לשלוח אזהרה לבוס- שר המשפטים גנץ..???

סוף דבר:
לא ביבי - שותקים!!!

הכותב:
יואל ישורון
מרצה למדעי המדינה
המכללה האקדמית אשקלון

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה