מכתב גלוי לזמר אביב גפן



דיקן הסטודנטים במכללת אשקלון, יואל ישורון, במכתב גלוי לזמר שנפגש עם ראש הממשלה בנימין נתניהו בשבוע שעבר

דוברות משרד ראש הממשלה

האם הספקת להבין מהקולגות בתקשורת ובעולם התרבות שכל שיתוף פעולה, תמונה, אפילו אבק קומפלימנט על נתניהו, פירושו= חיסולך הממוקד בידי פלוגות הסער של הברנז’ה..?

א. אביב, הפכת מגדול הזמרים בישראל ל״בוגד״ ו״לנער הפוסטר של ביבי״, רחמנא ליצלן. ממושא להערצה הפכת באחת לזה ״שאין לו מנדט״ לדבר על תיקצוב האומנות.

ב. אביב,
עולם התרבות בכל מדינות אירופה ובעולם פצוע ומדמם בשל משבר הקורונה העולמי. אממממה..? אסתי זקהיים, עוד חמוצה מהשמאל הרדיקאלי, יו״ר שחקני ישראל, לא נרדמה כל הלילה. איך לעזאזאל העזת, אביב, להצטלם עם שונא ישראל, רוה״מ נתניהו..?

ג. בטור גדוש בשינאה באתר Ynet הופכת אותה אסתי זקהיים לקטגור. נתניהו היא כותבת, ״הוא שיצר את הפצע העמוק שפצע שלטונו את התרבות בישראל״!!! לא נגיף הקורונה, רק ביבי. הוא נגיף ההרס, לפי אסתי זקהיים.

ד. אביב, אתה זוכר איך חבריך הבולענים הגיבו כשבכית וריגשת מדינה שלימה עם החרדים? אלה אותם ״חברים״, אביב.
ביביפובים. שונאי חרדים . שונאי אבק של יהודיות וסמלי מסורת. ושונאי מתנחלים.

ה. חברתך, אסתי זקהיים, סיימה את טור השינאה שלה, כשהיא ״מתחייבת״ שכולנו נשמח להצטלם עם ביבי אם הוא יגדיל את תקציב התרבות ב-1% מתקציב המדינה. בולשיט. שקר. היא ביביפובית מבטן. ללא כל קשר לתרבות. זו שינאה מובנית. מולדת. היא חיה בבית גידול של שינאה.

ו. אביב, אותה זקהיים האשימה כבר ביולי את הממשלה כשאמרה: ״לא הקורונה תהרוג אותנו, אלא הממשלה״. ממשלה הורגת? זה אותו ביבי שהפך את ישראל לראשונה בעולם לקבל מיליוני חיסונים! אותו ביבי שיהפוך את ישראל לראשונה בעולם לצאת מהקורונה! או אז, זקהיים תחזור לבמה ( ותרקח רקיחה חדשה של שינאת נתניהו).

ח. זו אותה אנרכיסטית צבועה וטהרנית שהשתתפה בהפגנות האנרכיסטיים בבלפור ובכיכר הבימה, עאלק,בגלל עולם התרבות. ברור לך שעולם התרבות היה רק תירוץ. הזקהיים הזו היא אנרכיסטית ראדיקלית. תמונת ראי של שונאי אנשים. הם יאהבו אותך רק אם אתה חושב כמותם.

אביב,
אחתום את מכתבי. תזכור אביב, זקהיים שייכת לקומץ נכחד של חמוצצצים ומתוסכלים. ממש קומץ. רוב רובו של העם איתך!!! אנחנוך רק לא מעלים טורים ב-ynet. לא ייתנו לנו, רוב העם, במה ואולפן.
תהיה חזק. אל תדפוק חשבון. עשית מעשה אצילי. בעוד הם מברברים במקלדת - אתה עשית מעשה לעולם התרבות!!!

בידידות רבה,
יואל ישורון
דיקאן הסטודנטים ומרצה למדעי המדינה באקדמית אשקלון

💖

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה