מכתב גלוי לחברות וחברי הליכוד



כחבר מוכר בתנועה וכמרצה למדעי המדינה החי ונושם את השטח ושדה המחקר 24/7 אני מעלה כל העת את השאלה (לה וודאי שותפים רבים) - האם נתניהו והליכוד יחזרו להגה השלטון? התשובה היא- כן. זה תלוי בנתניהו ובליכוד כולו

אמש סיימתי לכתוב ( לאחר אין ספור שינויים ועדכונים) את הגרסה האחרונה לתכנית אסטרטגית מקיפה, מעמיקה, מנומקת ומפורטת העונה לשאלה לעיל, אותה אגיש לנתניהו עם שובו ארצה.

א. השאלה לעיל צפה ומזדקרת לא רק נוכח הישגיו ההיסטוריים ותרומתו האדירה והתרומית של נתניהו למדינת ישראל ולבניין כוחה ועוצמתה, אלא נוכח הממשלה הרעה, הרופסת, הכושלת והמסוכנת, שאותה מנהיג פוליטיקאי שגנב, רימה והונה את דעת בוחריו, ומנהיג את ישראל עם כמעט 0 לגיטימציה ציבורית, תוך שהוא מדרדר את ישראל אל שאול תחתיות.

ב. השמאל ידע להלחם בנתניהו בכל ארסנל הנשק ולא בחל באמצעים: הפגנות אלימות ושיטתיות, מערכת משפט מגוייסת, הקמת קבוצות לחץ אלימות משופעות בהמון כסף, תקשורת ועיתונאים עויינים ומגוייסים, ודיפ סטייט ששימש כפלטפורמה לפוטש, להפיכה שלטונית.

ג. בתכנית האסטרטגית הצגתי את המטרות, הרציונאל, תכנית פעולה מפורטת, סיכונים אופציונליים, והסיכויים ביחס לאפשרות החזרה לשלטון.
לדוגמה:
נתניהו, ע״פ תפיסתי, משלב שתי תכונות קריטיות בדרך לניצחון:
1. הסמכות או ״המנהיגות הכריזמטית״.
2. ״הכריזמה המצבית״ (Situational Charisma) - כריזמה הנוצרת ומתפתחת נוכח כאוס ומצב משברי ( מה שמאפיין את ישראל עם בנט ושות׳ היום).

ג. ונתניהו..?
נתניהו עם מעלותיו הייחודיות המצויינות בתכניתי, לא חף מטעויות ונדרש אף הוא לשנות דיסקט, פורמלת ניצחון, ותיקונם של סדקים או טעויות שנעשו עם השנים .

ד. וסיעת הליכוד..?
♦️ סיעת הליכוד ( עם ניסיון מיניסטריאלי ופרלמנטרי רב ומוכח), לא מנצלת את כוחה ועוצמתה כאופוזיציה, ועסוקה רוב הזמן בציוצים בטוויטר, בפייסבוק ובפעילות פרלמנטרית ( חשובה אמנם ), אך אף היא דועכת, ואין היא מתכון למהפך וניצחון פוליטי.

♦️ גם העיסוק בהתמודדות שלאחר נתניהו - מביש, מקומם, מחליש ומזיק מאוד לתנועה ( ולעוסקים בכך). שכן, מי שעוסק מעכשיו בעידן שלאחר נתניהו, לא עוסק , לצערי, בהחלפת הממשלה הרעה הזו.

♦️ פער ההצבעה בין השמאל לימין בבחירות האחרונות עמד על 9% וההצבעה במעוזי הליכוד הייתה נמוכה. אבל גם היום, בסקרים, הליכוד עם 32 מנדטים ואין לימין 61. מה שמחדד את הצורך בהיערכות אחרת לגמרי.

♦️ אם חברי סיעת הליכוד לא יהיו נוכחים ויעבדו בשטח ובמעוזי הליכוד ( אשקלון, אשדוד, באר שבע, נתיבות, שגרות, בת ים, טבריה, עפולה ועוד), ואם הם לא ישתתפו בהפגנות ( כמו השמאל), ולא יסתובבו בבתי החולים ובשטח, כדי להעיר את השטח ולהציף מחדלים וכשלים - הליכוד תישאר באופוזיציה!!!

סוף דבר:
כתבתי מאמר מדעי על הפריימריז בין נתניהו לגדעון סער. במאמר טענתי, כי סער עשה 4 טעויות כשהעיקרית שבהן - הוא לא קרא את ה.ד.נ.א ( DNA ) של הליכודניקים.
זה ה- DNA האומר שרוב העם והליכודניקים רוצים את נתניהו כמנהיגם, ובמיוחד, בעת הזו.

זו העת לצאת אל השטח בכל הכוח, ובעזרת ה׳ נעשה ונצליח!!!
שתפו!!!

הכותב:
יואל ישורון
מרצה למדעי המדינה
המכללה האקדמית אשקלון

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה