מכתב גלוי לעיתונאית אילה חסון: השקרים של בנט



יואל ישורון: האזנתי לראיון המלטף של דנה ויס בפינת הליטוף של ערוץ 12. קשה היה להאזין למסת השקרים של בנט בראיון על השערורייה

יחצ

לכבוד
העיתונאית אילה חסון
מגישת ״המטה המרכזי״
חדשות 13

ערב טוב,
האזנתי לראיון המלטף של דנה ויס בפינת הליטוף של ערוץ 12. קשה היה להאזין למסת השקרים של בנט בראיון על השערורייה והשחיתות בשיפוצים במבצר שלו ברעננה ואי שיפוץ מכוון של מתחם בלפור.

א. בנט באמת לא ידע שהקבלן המבצע את המבצר ברעננה הוא אותו קבלו שאיתו נחתם חוזה העבודות בבלפור הוא - ״טופ סקיי״??? ברור שידע. ובוודאי ש״שומרי הסף״ שאישרו את המחדל ידעו גם ידעו, שנעברות ברעננה עבירות חמורות על החוק ונוהל עבודות במעון פרטי של ראש ממשלה. ולא רק, אלא שהתקיימו ישיבות שוטפות של אותם ״שומרי סף״ עם ראש הסגל טל גן צבי.

ב. כשהוא שיקר לדני קושמרו בראיון בו טען כי הסיבה שלא התחילו העבודות בבלפור היא -בגלל השביתה במשרד הביטחון, הוא לא ידע שאין לכך קשר לאי ביצוע העבודות בבלפור..? והוא לא ידע מיהו הקבלן המבצע? ברור שידע וברור שהוא יודע שהוא משקר.

ג. המנכ״ל שלו, יאיר פינס, שאישר עם החשב איציק דוידיאן לא ידעו..? הרי החשב הוא זה שמשלם. ולא רק, הם ישבו ודנו על השיפוץ.

ד. היועצת המשפטית של משרד רה״מ, עוה״ד שלומית ברנע פרגו, שלא אישרה לנתניהו ביצוע עבודות השבחה בקסריה ( אלא רק תחזוקה ושימור ב-5.9 מיליון ש״ח), לא הכירה את ״נוהל עבודות במעון פרטי של ראש ממשלה״ שהיא חתומה עליו..??? נוהל האוסר כל עבודות השבחה!!! נוהל המחייב תהליך סדור של אישור כקבוע בנוהל, שלא בוצע בזדון, כי אז היו מתעכבות העבודות!!!

ה. כשבנט מראה לדנה ויס את הבית ואומר שאותן עבודות בוצעו אצל קודמו בקסריה..? למה דנה לא מקשה, כי אצל נתניהו העלות הייתה 5.9 מיליון ש״ח על האבטחה ואצלך 45,000,000 ש״ח.. ועוד בנכס הקטן מזה של קודמך? פי 9 רק על אבטחה???

ו. הוא הרי על התחקיר שלך אז, נקב בסכומים מגוחכים ? הוא לא ידע מה כן בוצע? היקפים? עלות? ראש הסגל שלו והמנכ״ל לא עידכנו את הבוס בנט מה מבצעים לו בבית..?

ז. מדוע דנה ויס לא מצטטת לו את סעיף 78 בפסיקת בג״צ מלפני חודש, בעתירת שכניו של בנט ברעננה ואחרים, בה בג״צ קובע כי בנט עבר עבירה חמורה על חוק התיכנון והבנייה, כי העבודות שבוצעו ברעננה בוצעו ללא היתר בנייה כנדרש בחוק..???

ח. מדוע דנה וייס לא שואלת אותו- מדוע בתשובה לבג״צ על ההפגנות ליד ביתך ברעננה שיקרת כשטענה כי זה מעון פרטי, כשאתה יודע שהעבודות מכשירות את מעונך כמעון רשמי..?

סוף דבר:
על היועצת המשפטית לממשלה להורות על חקירה באזהרה של :
א. רה״מ בנט על ביצוע עבודות במעון הפרטי ללא היתר בנייה.
ב. עוה״ד שלומית פרגו ברנע, היועצת המשפטית במשרד רה״מ על אישור ביצוע העבודות ללא ניתר בנייה ובניגוד לנוהל ביצוע עבודות במעון פרטי של ראש ממשלה עליו היא חתומה.
ג. של מנכ״ל משרד רה״מ יאיר פינס והחשב איציק דוידיאן, על חלקם האקטיבי בביצוע העבודות ברעננה ואי ביצוע העבודות בבלפור.

בברכה,
יואל ישורון
מרצה למדעי המדינה
המכללה האקדמית אשקלון

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה