מכתב גלוי לראש הממשלה בנימין נתניהו



יואל ישורון, דיקן הסטודנטים במכללת אשקלון, מאשים חלק מהימין שמביא למצב של איבוד השלטון. ״בגלל קוצר ראות של מנהיגים בימין וכת חלולה עם אסופת ננסים המונעת משינאה וקינאה״

לכבוד
ראש ממשלת ישראל
ויו״ר תנועת הליכוד
ח״כ בנימין נתניהו

אדוני ראש הממשלה,
אני בטוח שאני משמש במכתב זה פה ל- 1,066,000 מצביעי ליכוד וקרוב ל- 2 מיליון מצביעי מחנה הימין, שהצביעו לך כמועמד המחנה הגדול בישראל לראשות הממשלה.

א. האמת, קשה לכולנו הערב. אך אנחנו גאים וצועדים בגו זקוף ובראש מורם אחריך כגדול המנהיגים בעולם, וגדול המנהיגים והרועים שקמו למדינת ישראל ולתנועת הליכוד. מנהיג שהפך את מדינת ישראל מושא להערצה וקינאה, אור לעמים ולמנהיגי עולם המשחרים לפיתחך.

ב. מנהיג שהפך את מדינת ישראל למעצמה כלכלית, מדינית, צבאית, טכנולוגית ובריאותית. מי שהפך את מדינת ישראל הקטנה לשמש העמים לאחר שבזכותך יצאנו ראשונים לחיים, בעוד מעצמות אדירות תחת סגרים ומשק משותק על כל ענפיו.

ג. הימין ככל הניראה מאבד את השלטון לזמן קצר, רק בגלל קוצר ראות של מנהיגים בימין וכת חלולה עם אסופת ננסים המונעת משינאה וקינאה. אסופה נטולת כל רקורד של עשייה, חזון, ערכים או אידאה, למעט הפיכתה של השינאה לדת פאנטית, לאידאולוגיה. מיעוט נעלם ווולגרי המועצם בתקשורת פוליטית ורדודה.

ד. אנו אמנם עצובים הערב, אך מאמינים בנאמר: ״וסוף הכבוד לבוא״. אתה שהרמת את קרנה של ישראל. אתה שעבדת 24/7 למען מדינת ישראל על כל שבטיה, וששמרת על חומות תורת ישראל, תחזור בקרוב ובענק להנהיג את ישראל.

אדוני ראש הממשלה!
אנחנו מצדיעים לך בגאווה ובאהבה וקוראים לך- תהיה חזק!!! כי לא רק תנועת הליכוד הגדולה צועדת אחריך, אלא רוב העם. גם אלה שהקלו ראש ולא באו להצביע.

בברכה ואהבה,
יואל ישורון
מרצה למדעי המדינה
המכללה האקדמית אשקלון

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה