עיתונאים קטנים שהפכו את האולפנים להר עיבל



מכתב גלוי לח״כ דוד אמסלם מיואל ישורון, בעקבות ההתקפה המתוזמנת נגדו. אמסלם לא פראייר

פייסבוק

מכתב גלוי לח״כ דודי אמסלם
************************
לכבוד
שר הדיגיטל הלאומי לשעבר
ח״כ דודי אמסלם

נכבדי,
אני משוכנע שלא נחרדת מהעליהום המאורגן, המתוזמר והמתוכנן באולפני 12, 11, ו-13. גם לא מזעקות השבר המלאכותיים של דני קושמרו, רינה מצליח ושות׳. עיתונאים קטנים שהפכו את האולפנים להר עיבל של קללות, סחי ומאוס, פייק ניוז ומרכז פיקוד ותעמולה של השמאל.

♦️ האם סערו והזדעזעו באולפנים כאשר הפרא אדם, איווט ליברמן, קרא את הקריאה האנטישמית: ״צריך לזרוק את נתניהו והחרדים למזבלה הקרובה״..???

♦️ האם סערו והזדעזעו באולפנים מההפגנות האלימות של השמאל בבלפור שקראו להרוג את רה״מ נתניהו ומשפחתו..? או הקריאה לכבוש ולשרוף את הבסטיליה ( בלפור) בלפידים..???

♦️ האם סערו והזדעזעו באולפנים כשראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק, אמר כי ״צריך לחולל בישראל מרי אזרחי״..???

♦️ האם הזדעזעו באולפנים כאשר יו״ר מר״צ לשעבר ונציגת הנאורים , זהבה גלאון, הציעה לשמאל מתכון מלחמה מול הימין כשצייצה:
״התשובה לימין פשוטה. תקשיב, יא׳ חתיכת בהמה גזענית, הומופובית, שונאת זרים, שונאת נשים, שחותרת לגרור אותנו למשטר טליבאני.. ועכשיו לך מפה לפני שנטפל בך כמו שטיפלנו הפשיסטים המקוריים״..???

♦️ האם האולפנים סערו והזדעזעו כשאמנון אברמוביץ קרא לאנשי הימין ״ילידים״ וחברתו רינה מצליח כינתה אותנו ״עדר עיוור״ ואף הגדילה כאשר אמרה כי אנחנו נתמוך בנתניהו גם אם ״יאנוס את בנותינו..״???

♦️ האם האולפנים סערו והזדעזעו מהקריאות ״נתניהו בוגד״ בהפגנות השמאל..??? או כאשר בוגי יעלון האשים את נתניהו בלא פחות מבגידה..???

♦️ האם האולפנים סערו והזדעזעו כאשר העיתונאית,שרון שפורר, שלקחה את תפקיד פרזנטורית השינאה וצייצה; ״נתניהו הוא לא רק מושחת. הוא חלאה, הוא ריקבון, הוא והשרים שלו, אישתו והבן שלו.. צורר מאוס״..???

♦️ האם האולפנים סערו והזדעזעו כאשר מגיש החדשות , ערד ניר, סימן לייק לציוץ של העיתונאי רון מיברג, שקרא להחזיר את עונש המוות באופן חד פעמי - לנתניהו..???

סוף דבר:
1.תתבע לאלתר את ערוץ 12 על הוצאת דיבה.
2. רוב העם איתך. וגם חושב כמוך.
3. הפרקליטות רקובה ומושחתת. בג״צ הוא סניף של מפלגת מר״צ. אין שופטים בי-ם. מנדנבליט, הפרקליטות והתקשורת הם חלק מהדיפ סטייט. רשת הסוואה לתפירת תיקי האלפים ולהפיכה שלטונית.

שתפו!!!

הכותב:
יואל ישורון
מרצה למדעי המדינה
המכללה האקדמית אשקלון

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה