פרופ׳ אהרון ברק: מדריך להפיכה שלטונית



לא להאמין שעל כס השיפוט ועוד על כס נשיא בימ״ש העליון ישב שופט שקורא למרי אזרחי, לאנרכיה ולמלחמת אחים ב-3 ערוצי טלוויזיה. הנה לכם מבחר מפניניו והצעות הפעולה של הדיקטטור השיפוטי

פרטי

את הרפורמות של שר המשפטים מגדיר אהרון ברק: ״מהפיכה של טנקים״!!! תחשבו, אם את הרפורמות החוקיות של הממשלה הנבחרת מגדיר ברק ״מהפיכה״ המבוצעת באמצעות כלי נשק (״טנקים״), מה אמורים להבין המפגינים מהשמאל שעליהם להפעיל מול ״טנקים״..?

♦️ ״אם צריך עוד פעם הפגנות בבלפור אז שיהיו הפגנות בבלפור״. מה פירוש ״אם צריך עוד פעם..״? כלומר, פרופ׳ אהרון ברק היה אז בעד אותן הפגנות אלימות ומיזוגניות נגד נתניהו ומשפחתו והוא קורא להם לחזור שוב ולהפגין ( רק שהפעם זה מול ״טנקים״).

♦️ ״זו מחרוזת של כדורי רעל, ולאט לאט יסכימו למינונים אחרים של כדורי רעל האלה״. אם רפורמות מוגדרות ״כדורי רעל״ מה אמור מטורף מהשמאל לעשות כדי להילחם מול עונש כה טראגי של רפורמות..?

♦️ ״מה שהוצג לנו ע״י שר המשפטים זה D9 גדול משמעותי״!!! אתם זוכרים מה עוללו בתקשורת לאותו ח״כ שזרק את המילה D9 בראיון..??? רק כשברק אומר D9 זה ניראה למראיינים כאוריינות עברית תיקנית.

♦️ ״אנחנו הולכים בדרך של פולין, הונגריה וטורקיה ואפילו קיצוני יותר״!!! אם נתניהו קיצוני יותר מהדיקטטור הטורקי טיפ ארדואן, אז מה הכלים שעל המפגינים להפעיל כנגד מי שהוא יותר דיקטטור מארדואן..?

♦️ את הרפורמות הוא מכנה ״חורבן בית שלישי״. רפורמות שיביאו ל״מלחמת אחים״. אם זה לא קרה עדיין, אז ברק קורא בראיונות העיוועים שלו לצאת לרחובות, הוא קורא למרי ומלחמת אזרחים.

♦️ ״אם חושבים שלהרוג אותי יפסיק את הטלטלה הזו, אני מוכן לעמוד בפני כיתת יורים״. אם שווה למות בכיתת יורים כדי למנוע את רפורמות הממשלה, אז מה אמור ללמוד מכך מפגין שהשתגע..?

סוף דבר:
השב״כ חייב להורות על הגברת האבטחה על ראש הממשלה ושר המשפטים. הממשלה והעומד בראשה חייבים ללכת על הרפורמות בלי להיבהל ממסע העליהום והאיומים המאפיוזיים. בושה.

הכותב:
יואל ישורון
מרצה למדעי המדינה
המכללה האקדמית אשקלון

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה