פרופ׳ קרמניצר ו״הארץ״ במאמר מאפיוזי



איך מנסים שלוחות השמאל בישראל להשפיע על השופטים במשפטו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו

פרטי

בעוד הרכב השופטים במשפט נתניהו אמור להכריע בסוגייה הנפיצה של היעדר אישור היועמ״ש מנדנבליט לפתוח בחקירת נתניהו - פתחו שלוחות השמאל בקמפיין מאפיוזי כדי להשפיע על שופטי ההרכב.

א. פרופ׳ מרדכי קרמניצר, ״ביבופוב״ חולה שהתבטא בעבר כי: ״רק עם טיפש יקבל את נתניהו כראש ממשלה״, רק חושב עם עיתון ״החושבים״ הנאור שאנחנו טיפשים. הבוקר רוקח קרמניצר מאמר המיועד לעיניהם של השופטים - הנה אני מביא לכם להנחתה איך לפסוק בסוגיית היעדר אישורו של מנדנבליט.

ב. במאמר שאין מילה מלבד תיוגו כ״מאפיוזי״, כשהוא יודע שהשופטים קוראים על הבוקר את ״מאמרו״( למה לא חיכו הקמפיינרים - פרופ׳ קרמניצר ו״הארץ״ להעביר את שבט ביקורתם לאחר הכרעת השופטים???) הוא כותב :
״גם אם הסכמת היועץ הייתה צריכה להינתן מראש ולא ניתנה - אין דופי מהותי בהסכמה בדיעבד״.

ג. הקמפיינר פרופ׳ קרמניצר לא מסתפק ואף ״נותן עיצה״ לשופטים כשהוא מנתח בפירוט למה ברור שהחוקרים פעלו בהסכמת היועץ... ממש פירוט להנחתה!!!

ד. אנחנו אמנם ״טיפשים״ קרמניצר, אך גם סטודנט שנה א׳ למשפטים ( בטוח לא אחד מתלמידיך) יודע, כי כוונתך הזדונית ברקיחת המאמר המאפיוזי הזה, בסמוך מאוד להכרעת בימ״ש (האמורה להינתן היום או מחר) נועדה להשפיע על החלטתם!!! אתה מניח שהם קוראים את ״חוות הדעת״ שלך.

ה. השמאל שרוממות החוק והמשפט בגרונו, הוא המשבש והמצפצף הכי גדול על שלטון החוק. זו התערבות גסה וזדונית בהליך המשפטי!!! רגע, ככה הם ינהלו משפט מקביל? תחשבו מה היו עושים כתבי החצר של השמאל, אם זה היה הפוך ומשפטן מהימין היה מעלה זאת? היו מתנפלים עליו שהוא מנסה לשבש ולאיים על שופטים וכל המנטרות בהן הם עושים שימוש תדיר.

סוף דבר:
השמאל כניראה לא מאמין לשופטים , ולכן, שלוחם, פרופ׳ קרמניצר, שלח להם על הסובוח מאמר/ פסיקה להנחתה.

הכותב:
מרצה למדעי המדינה
המכללה האקדמית אשקלון

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה