תיקי נתניהו, ציר הרשע וניסיון ההפיכה



עוד יגיע היום שהארץ תרעד ואמות הסיפים ברחוב צלאח א-אדין ינועו בקול רעש, כאשר תיקי נתניהו, שנתפרו במלאכת מחשבת של חלמאים ובכלי משחית יתפוררו עד דק , וייחשף ציר הרשע

צילום מסך N12

יואל ישורון, דיקן הסטודנטים ומרצה במדעי המדינה, חושף את האנשים שלדעתי ישבו בסופו של יום, עד ספסל הנאשמים.

♦️ דא עקא, שציר הרשע הם אלו שבמשטר דמוקרטי אמורים לשמש כ״שומרי הסף״. כוונתי, ליועמ״ש מנדנבליט, הפרקליטות וגורמים אינטרסנטיים בתקשורת המיינסטרים. זה משולש מסוכן שנטל חלק פרואקטיבי בניסיון ההפיכה.הם גם מניחים בביטחון מלא, שאת חבל התלייה יכרוך סביב נתניהו בית המשפט.

♦️ לתופרים ולמיתפרה בפרקליטות יש שחקן פוליטי נוסף בציר הרשע - התקשורת אשר מפמפמת 24/7 ובתיכנון מתמטי את משפט נתניהו במטרה - להנדס תודעה ולהשפיע על השופטים. למלאכת ההינדוס גוייס ה״עיתונאי״ גיא פלג. הוא יושב באולפן כל ערב ומקריא ציטוטים מעדות אילן ישועה.

♦️ אמש אותו גיא פלג מקריא אוסף ציטוטים מעדותו של אילן ישועה בפונט 100. קולו של פלג נשמע כאילו הוא מדווח על רצח באפלה ברחובות הארלם. ואומר: ש״סרטון הערבים נוהרים לקלפיות ב״וואלה״ הוא בגדר ״היענות חריגה״ (???).

♦️ אז ככה.
1. אתר ״וואלה״ לא היה אז אלא אתר שמוקם מקום לפני אחרון בין אתרי החדשות באינטרנט, ורוב הכניסות אליו היו בעיקר על פירסום ורכישת מוצרים, ורק 13% לאתר חדשות.
2. בשנים 2014-2015 רוב מאמרי הדעה באתר היו נגד נתניהו.
ה. וביחס לסרטון בו נאשם נתניהו בהיענות חריגה - ״הערבים נוהרים לקלפיות״ ? אז ככה.
* בשעה 13:07 - הסרטון הזה עולה בעמוד הפייסבוק של נתניהו ולאחריו באתר nrg ומאקו.
* עד השעה 15:00 - הסרטון עולה בכל אתר כולל בערוצים בינ״ל.
* ורק בלילה הוא עולה לאתר ״וואלה״!!!
אז מה כאן ״היענות חריגה״⁉️

סוף דבר:
כשהארץ תרעד ואמות הסיפים בצלאח אדין ינועו ברעש, ישבו על דוכן הנאשמים, הנאשמים עצמם- מנדנבליט, שי ניצן, ליאת בן ארי וכמה מספסרי האדם בתקשורת.

הכותב:
יואל ישורון
מרצה למדעי המדינה
המכללה האקדמית אשקלון

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה